learntofly Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har dere fått oppdateringen ota? Jeg fikk den nå (søkte den opp manuelt). Etter oppdateringen virker nå play/pause-knappen på hedsettet mitt. Tidligere har kun volum fungert. 1 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har dere fått oppdateringen ota? Fikk til min flate S7 nå når jeg søkte etter den OTA, den er i ferd med å legges inn nå, og var på 305MB. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Låg visst en oppdatering klar ja Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 ENDELIG kom den ja, så da har vi ENDELIG støtte for Vulkan API, som kort sagt betyr at spill vil bli mye penere, og en del hakk mer optimalisert til hardwaren det spilles på. De aller fleste plattformer støtter Vulkan, så da blir det mye lettere å portere spill fra f.eks PC til Android. Det ryktes også at Samsung holder på å utvikle en ny launcher som støtter Vulkan, for å optimialisere ting enda mer.Kort sagt betyr Vulkan bedre bedre optimalisering (og bedre grafikk) og bedre batteri. Her er en video fra lanseringen av S7. [YOUTUBE]https://www.youtube.com/watch?v=73prhNQwLQs[/YOUTUBE] Lenke til kommentar
Vidar Pålerud Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har s7 edge, har ikke fått den enda..? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har s7 edge, har ikke fått den enda.. Hvor kjøpte du telefonen fra? Butikk eller operatør? Lenke til kommentar
Vidar Pålerud Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Telefon kjøpt på spaceworld, telia abonnement.. Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har dere fått oppdateringen ota? ja 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Telefon kjøpt på spaceworld, telia abonnement.. Ok, oss med Telia fikk oppdateringen i dag, så sjekk igjen om du ikke har fått den. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har dere fått oppdateringen ota? Jupp. Hva er nytt? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har dere fått oppdateringen ota? Jupp. Hva er nytt? - Samsung Cloud = Dette finner du nå i Innstillinger, og samler alle Samsung-konto greiene der (backup av kontakter, kalendar, keyboard data, bilder, S-Health etc.) - Vulkan API = Skroll opp. Nevnte dette i sted. - Sikkerhetsoppdatering for september (1 sep) - Forbedringer med hensyn til NFC og Bluetooth - Andre feilrettelser Størrelsen på oppdateringen ligger på 300MB. 1 Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Telefon kjøpt på spaceworld, telia abonnement..Ok, oss med Telia fikk oppdateringen i dag, så sjekk igjen om du ikke har fått den. Telia har ingen spesifikk CSC. Kun Telenor som har det (TEN). Endret 19. september 2016 av lokmann Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Får ikke kontakt med Samsung Cloud serverene, flere som har problemer? Endret 19. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
Cord Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Ser ut til at jeg plutselig har fått en liten sprekk midt på skjermen, ca en cm lang.. Den er kun synlig mot hvit bakgrunn, men har ikke sett den før. Telefonen har aldri vært i bakken og alltid hatt på clearview deksel. Noen som har vært borti noe tilsvarende? Er der noen mulighet for å sjekke om skjermen er inntakt? Vet man kunne press teste Sony z2.. Kommer uansett til å reklamere. Men er vell et helvete med skjermen tipper jeg.. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg så nå at de har lansert samsung Cloud. hvordan vet jeg at de har tatt kopi av mine kontakter? siden jeg har slitt med at kontaktene mine har forsvunnet hvis jeg har slettet telefonen min? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Telefon kjøpt på spaceworld, telia abonnement..Ok, oss med Telia fikk oppdateringen i dag, så sjekk igjen om du ikke har fått den.Telia har ingen spesifikk CSC. Kun Telenor som har det (TEN). Jeg gjentar, oss med Telia fikk oppdateringen i dag. Telenor-versjonen fikk den for rundt 5 uker siden. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg så nå at de har lansert samsung Cloud. hvordan vet jeg at de har tatt kopi av mine kontakter? siden jeg har slitt med at kontaktene mine har forsvunnet hvis jeg har slettet telefonen min? Hvorfor er ikke kontaktene dine lagret i Google-kontoen din fra før av? 2 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 jeg ville at kontaktene skulle lagres alle plasser, google, samsung, outlook osv. feks en gang lagret jeg kontaktene på simkorten for ekstra beskyttelse, men jeg skjønte ikke at det betød kun på simkortet og ikke andre plasser, som samsung sin egen tjeneste. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Samsung Cloud fungerer fortsatt ikke her altså. Får ikke kontakt med serverene for fem flate øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå