OddZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skal ha ny mobil. Vil dere anbefale S7Edge?Seriøse positive og negative tilbakemeldinger tas imot. Hvis det er et problem med kun din, alla feilproduksjon trenger jeg ikke høre om det, vil høre generelt.Vurderer ellers en clean android telefon, da disse ikke har bloatware.Takk for tilbakemeldinger =) Lenke til kommentar
Micropopp Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg har Telia og har enda ikke fått orden på MMS hos meg. Har prøvd å skrive inn manuelt, automatisk tilsendt oppsett osv. Men ikke faen om det fungerer. Må pente vente til neste dag og se bildene via den linken man får Har i grunn lagt det bort da MMS svært sjeldent er i bruk. Får du mottatt MMS? Ja jeg får mms er tydelig noe med mms, fordi jeg skrev en ganske lang mld som ble omgjort til mms og den fikk vedkommende heller ikke.. er ikke lenge siden den ble satt tilbake til fabrikkinnstillinger heller. Men når jeg tenker meg om så kom problemene etter siste oppdatering. Mulig det er noe kluss der og at jeg må sette den tilbake igjen.. man skal vel egentlig gjøre det etter hver oppdattering? Kan jo like gjerne være et nettverksproblem, hørt med Telia? Har du testet en annen meldingsapp? Hm har faktisk ikke tenkt den tanken engang har Telio, men med Telia nett, så får sjekke ut litt Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skal ha ny mobil. Vil dere anbefale S7Edge? Seriøse positive og negative tilbakemeldinger tas imot. Hvis det er et problem med kun din, alla feilproduksjon trenger jeg ikke høre om det, vil høre generelt. Vurderer ellers en clean android telefon, da disse ikke har bloatware. Takk for tilbakemeldinger =) Kan helt klart anbefale s7 edge, men alt er ikke rosenrødt. Mine ankepunkter er at den er ekstremt glatt. Jeg bruker i utgangspunktet ikke noe cover, og må passe godt på. Edge skjermen anser jeg som en gimmic, og gir meg ingen verdi ut over at den ser stilig ut. Den gjør imidlertid at det av og til registreres touch på kanten selv om dette ikke er meningen. Ut over ovennevnte er jeg ekstremt fornøyd med telefonen. Pen å se på (subjektivt selvsagt) og supert kamera. Grunnen til at jeg valgte edge foran flat s7, er utelukkende at den har større batteri. Mange år siden jeg har hatt en så god batteritid på telefonen min. Skjermen er og nydelig å se på. Alt i alt veldig fornøyd og kan anbefale telefonen! Mine viktigste kriterier for telefon er godt kamera og batteri. Her innfrir telefonen veldig bra. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skal ha ny mobil. Vil dere anbefale S7Edge? Seriøse positive og negative tilbakemeldinger tas imot. Hvis det er et problem med kun din, alla feilproduksjon trenger jeg ikke høre om det, vil høre generelt. Vurderer ellers en clean android telefon, da disse ikke har bloatware. Takk for tilbakemeldinger =) Jeg er storfornøyd med Edge, er egentlig fan av ren Android, men batteri og kamera på denne er såpass bra at det går bra med litt bloatware. Har deaktivert de appene som jeg ikke trenger, bruker Google Nå Launcher og byttet til Material Dark Theme... Da har jeg en brukeropplevelse som jeg er fornøyd med. Buet skjerm er en tilvenning, Wifi er for meg ganske ok, kanskje ikke den aller beste dekningen blant telefoner, men ikke et problem for meg. Har rootet min og installert Gravitybox, og har sentrert klokke og sirkelbatteri, så der får jeg også litt av følelsen av Cyanogenmod. Alt i alt veldig fornøyd med S7 Edge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Mala: hvis du tilbakestiller tilgangspunktene i Innstillinger > Mobilenett > Tilgangspunkt > Mer, får du korrekte Telia MMS instillinger, så feilen ligger et annet sted hos deg. Mobildata må forresten være på og fungere for at du skal kunne sende MMS. Ja det er i hvertfall ett eller annet merkelig ute og går her, skal gå over det én gang til senere om jeg husker på det. Har gjort det du beskriver tidligere, men koster ikke mye å prøve på ny. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skal ha ny mobil. Vil dere anbefale S7Edge? Seriøse positive og negative tilbakemeldinger tas imot. Hvis det er et problem med kun din, alla feilproduksjon trenger jeg ikke høre om det, vil høre generelt. Vurderer ellers en clean android telefon, da disse ikke har bloatware. Takk for tilbakemeldinger =) Jeg er storfornøyd med Edge, er egentlig fan av ren Android, men batteri og kamera på denne er såpass bra at det går bra med litt bloatware. Har deaktivert de appene som jeg ikke trenger, bruker Google Nå Launcher og byttet til Material Dark Theme... Da har jeg en brukeropplevelse som jeg er fornøyd med. Buet skjerm er en tilvenning, Wifi er for meg ganske ok, kanskje ikke den aller beste dekningen blant telefoner, men ikke et problem for meg. Har rootet min og installert Gravitybox, og har sentrert klokke og sirkelbatteri, så der får jeg også litt av følelsen av Cyanogenmod. Alt i alt veldig fornøyd med S7 Edge. Takk for tilbakemelding begge to. Det jeg syntes virker negativt er buet skjerm og hvordan denne skal beskyttes. Idag har jeg LG G4, med cover bak på mobilen sammen med ekstra glass, den er fortsatt tynn og veldig pen, beskytter veldig godt. Dette fikk jeg inntrykk av at ble vanskelig med edge, de på butikken nevnte ihvertfall at glassene ikke sitter godt på. Syntes flap cover er ekstra greier som gjør at man bruker ekstra tid på å komme seg inn på mobilen. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skal ha ny mobil. Vil dere anbefale S7Edge? Seriøse positive og negative tilbakemeldinger tas imot. Hvis det er et problem med kun din, alla feilproduksjon trenger jeg ikke høre om det, vil høre generelt. Vurderer ellers en clean android telefon, da disse ikke har bloatware. Takk for tilbakemeldinger =) Kjøpte min da den ble lansert i mars. Gikk for Platinum Gold. - Skjermen er helt fantastisk, kvalitetmessig, men kantene er som en her nevnte, en gimmick, og man får ikke så mye verdi ut av disse med mindre man aktivt bruker Edge-funksjonene. Jeg synes bare det ser utrolig pent og kult ut, så det er den eneste grunnen til at jeg gikk for Edge og ikke den flate S7. - Batteriet er fantastisk. Klarer fint å presse ut 6-8 timer med SOT (screen-on-time) på én ladning, selv om det ikke er ofte at jeg bruker mobilen så mye i løpet av en dag. Ellers pleier jeg å ha 30-50% batteri igjen når jeg legger meg. Jeg har aldri gått helt tom for strøm, og har vel kun vært under 10% to-tre ganger siden mars. - Nå bruker jeg det ordet igjen, men kameraet er også fantastisk. Pro-mode er gøy å fikle med, og man kan også lagre bilder som RAW. ISO og lukketid kan også justeres. Tar veldig gode bilder i mørket (sammenlignet med andre mobiler), og jeg har egentlig lite å si her bortsett fra at det er helt kanon. Det er vel enkelte ting å pirke på om man er pro. - Software. Dette er min andre Samsung, og min første var den første Note fra 2011. På den tiden var TouchWiz ganske elendig, for å si det mildt. Jeg har også vært borti TouchWiz etter det, og jeg kan ikke si det ble noe merkverdig bedre med årene - inntil S7 ble lansert. De har ryddet opp og pusset opp TouchWiz med Marshmallow-oppdateringen, og jeg har ikke hatt noen seriøse problemer med stabilitet eller noe slikt. Misliker du utseendet til TouchWiz (LG sitt skin ser ti ganger verre, så det blir ikke verre for din del), så kan du laste ned temaer fra det innebygde Theme Store. Selv bruker jeg et Android N tema som får ting til å se veldig bra ut, og jeg har ingenting å klage på her. Samsung har uttalt at Note 7 vil få Nougat innen 2-3 mnd (fra lanseringsdato, som var i august), så Note 7 kan forvente seg en oppdatering rundt November. Note 7 har dog kliss lik internt hardware som S7 Edge (samme SoC, RAM osv), så vi skal ikke se bort i fra at Edge også får Nougat rundt samme tid som Note 7. - Byggekvalitet er helt topp, og jeg kom fra Sony. Sony-telefoner kjennes gode ut i hånden og de er generelt sett bygget godt, men her er vi et par hakk over Sony igjen. Jeg har ingenting å utsette på byggekvaliteten. 10/10. Jeg bruker forresten ingen beskyttelse, hverken på skjermen eller bak, og jeg har ingen riper på selve kroppen eller skjermen (vel, bortsett fra en liten sak jeg ikke legger merke til), men den er veldig glatt, og den kan fly ut av hånden din uten advarsel, så har du noensinne mistet en mobil, eller er generelt en klumsete person, så anbefaler jeg enten et deksel eller noe fra dBrand som gir deg litt ektra grep. Tror jeg dekket det meste nå, men har du noen spørsmål angående noen mindre detaljer, så er det bare å spørre. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skal ha ny mobil. Vil dere anbefale S7Edge? Seriøse positive og negative tilbakemeldinger tas imot. Hvis det er et problem med kun din, alla feilproduksjon trenger jeg ikke høre om det, vil høre generelt. Vurderer ellers en clean android telefon, da disse ikke har bloatware. Takk for tilbakemeldinger =) Ang kantene så er det mye gimmick, men jeg bruker faktisk den til hurtigtast for de kontaktene jeg bruker mest, ringe eller sms. Først og fremst valgte jeg Edge-funksjoner for batteriet, og har ikke angret ett sekund. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skal ha ny mobil. Vil dere anbefale S7Edge? Seriøse positive og negative tilbakemeldinger tas imot. Hvis det er et problem med kun din, alla feilproduksjon trenger jeg ikke høre om det, vil høre generelt. Vurderer ellers en clean android telefon, da disse ikke har bloatware. Takk for tilbakemeldinger =) Kjøpte min da den ble lansert i mars. Gikk for Platinum Gold. - Skjermen er helt fantastisk, kvalitetmessig, men kantene er som en her nevnte, en gimmick, og man får ikke så mye verdi ut av disse med mindre man aktivt bruker Edge-funksjonene. Jeg synes bare det ser utrolig pent og kult ut, så det er den eneste grunnen til at jeg gikk for Edge og ikke den flate S7. - Batteriet er fantastisk. Klarer fint å presse ut 6-8 timer med SOT (screen-on-time) på én ladning, selv om det ikke er ofte at jeg bruker mobilen så mye i løpet av en dag. Ellers pleier jeg å ha 30-50% batteri igjen når jeg legger meg. Jeg har aldri gått helt tom for strøm, og har vel kun vært under 10% to-tre ganger siden mars. - Nå bruker jeg det ordet igjen, men kameraet er også fantastisk. Pro-mode er gøy å fikle med, og man kan også lagre bilder som RAW. ISO og lukketid kan også justeres. Tar veldig gode bilder i mørket (sammenlignet med andre mobiler), og jeg har egentlig lite å si her bortsett fra at det er helt kanon. Det er vel enkelte ting å pirke på om man er pro. - Software. Dette er min andre Samsung, og min første var den første Note fra 2011. På den tiden var TouchWiz ganske elendig, for å si det mildt. Jeg har også vært borti TouchWiz etter det, og jeg kan ikke si det ble noe merkverdig bedre med årene - inntil S7 ble lansert. De har ryddet opp og pusset opp TouchWiz med Marshmallow-oppdateringen, og jeg har ikke hatt noen seriøse problemer med stabilitet eller noe slikt. Misliker du utseendet til TouchWiz (LG sitt skin ser ti ganger verre, så det blir ikke verre for din del), så kan du laste ned temaer fra det innebygde Theme Store. Selv bruker jeg et Android N tema som får ting til å se veldig bra ut, og jeg har ingenting å klage på her. Samsung har uttalt at Note 7 vil få Nougat innen 2-3 mnd (fra lanseringsdato, som var i august), så Note 7 kan forvente seg en oppdatering rundt November. Note 7 har dog kliss lik internt hardware som S7 Edge (samme SoC, RAM osv), så vi skal ikke se bort i fra at Edge også får Nougat rundt samme tid som Note 7. - Byggekvalitet er helt topp, og jeg kom fra Sony. Sony-telefoner kjennes gode ut i hånden og de er generelt sett bygget godt, men her er vi et par hakk over Sony igjen. Jeg har ingenting å utsette på byggekvaliteten. 10/10. Jeg bruker forresten ingen beskyttelse, hverken på skjermen eller bak, og jeg har ingen riper på selve kroppen eller skjermen (vel, bortsett fra en liten sak jeg ikke legger merke til), men den er veldig glatt, og den kan fly ut av hånden din uten advarsel, så har du noensinne mistet en mobil, eller er generelt en klumsete person, så anbefaler jeg enten et deksel eller noe fra dBrand som gir deg litt ektra grep. Tror jeg dekket det meste nå, men har du noen spørsmål angående noen mindre detaljer, så er det bare å spørre. Takk for godt og fyldig svar. Det er ikke aktuelt å gå ned i skjermstørrelse, har nå 5,5 tommer og da blir noe mindre degradering. Så det er hovedsakelig skjerm størrelse og batteri størrelse at edge er det som er aktuelt fra Samsung. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Må si meg enig i alt som er sagt tidligere her. Jeg er meget fornøyd med telefonen på alle punkter. Nå etter to mnd får jeg fortsatt "godfølelsen" når jeg tar den frem. Dette var en følelse som aldri kom helt over meg med G4'en jeg hadde. En annen ting som jeg ikke så nevnt her er Game Tuner. Det er en Samsung-app som gjør at du kan spare batteri ved å la den sette ned FPS og oppløsing på valgte spill (man kan ha egen innstilling for hvert spill). Nå skal jeg ikke utelukke at forskjellen ligger i at S7'en har bedre batteri enn G4'en, men jeg får LAAANGT bedre spilletid med denne telefonen kontra den forrige. (Er det flere som synes GT faktisk virker som den lover?) For at du ikke skal tenke at jeg lider av fanboysyndrom så kan jeg nevne en ting jeg ikke er helt fan av: fingeravtrykksensoren. Jeg skal på ingen måte utelukke at det er et brukerproblem, men når jeg ser folk med iPhone bruke sin synes jeg det SER ut som den fungerer ufeilbarlig hver eneste gang. Dette er dog ikke noe problem for meg da jeg synes det er tungvint med skjermlås uansett så det er ikke noe jeg bruker i det daglige. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Takk for tilbakemelding.Det som holder meg igjen er edge skjermen, størrelsen er perfekt. Jeg syntes det blir for lite beskyttelse av skjermen uten et ekstra glass utenpå som tar imot støyten. Syntes det å ha en svær taske rundt hele greia blir dumt, da forsvinner selve telefonen og den kunne sett ut som et dass for min del. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Må si meg enig i alt som er sagt tidligere her. Jeg er meget fornøyd med telefonen på alle punkter. Nå etter to mnd får jeg fortsatt "godfølelsen" når jeg tar den frem. Dette var en følelse som aldri kom helt over meg med G4'en jeg hadde. En annen ting som jeg ikke så nevnt her er Game Tuner. Det er en Samsung-app som gjør at du kan spare batteri ved å la den sette ned FPS og oppløsing på valgte spill (man kan ha egen innstilling for hvert spill). Nå skal jeg ikke utelukke at forskjellen ligger i at S7'en har bedre batteri enn G4'en, men jeg får LAAANGT bedre spilletid med denne telefonen kontra den forrige. (Er det flere som synes GT faktisk virker som den lover?) For at du ikke skal tenke at jeg lider av fanboysyndrom så kan jeg nevne en ting jeg ikke er helt fan av: fingeravtrykksensoren. Jeg skal på ingen måte utelukke at det er et brukerproblem, men når jeg ser folk med iPhone bruke sin synes jeg det SER ut som den fungerer ufeilbarlig hver eneste gang. Dette er dog ikke noe problem for meg da jeg synes det er tungvint med skjermlås uansett så det er ikke noe jeg bruker i det daglige. Ja, Game Tuner er fine greier. S7 og Edge (og muligens S6-serien) kjører alt av spill i 1080p som standard, mest sannsynlig for å spare batteri. Men man kan da slenge det opp til 1440p med Game Tuner om man er ute etter best mulig grafikk, men samtidig dårligere batteri. Selv er jeg fornøyd med 1080p, og ting ser greit ut. Ting ser dog mye bedre ut i 1440p, men jeg spiller for det meste kun sånne små tidsfordrivende spill. Sier meg forresten også enig hva angår fingeravtrykkleseren. Den er ikke akkurat den mest nøyaktige saken i verden, og den blir fort irrierende å ha med å gjøre om man er svett på fingrene. Da er det bare å glemme det, men dette gjelder vel de aller fleste fingeravtrykklesere. Er man også mye tørr på hendene, slik at huden på fingertuppene sprekker litt, så blir også det et lite problem. Takk for tilbakemelding. Det som holder meg igjen er edge skjermen, størrelsen er perfekt. Jeg syntes det blir for lite beskyttelse av skjermen uten et ekstra glass utenpå som tar imot støyten. Syntes det å ha en svær taske rundt hele greia blir dumt, da forsvinner selve telefonen og den kunne sett ut som et dass for min del. Har du en vane for å miste eller kaste telefonene i bakken, så blir det interessant med Edge. Jeg har selv mistet min i (betong) gulvet et par ganger uten at det fikk noen konsekvenser, men går den i asfalten, så tviler jeg på at man er like heldig. En venninne av meg presterte å miste hennes S7 Edge på grusen i juni, og det ble småpene 4200 kr å få byttet skjermen. Hun hadde dog reiseforsikring som tok seg av kostnaden. Jeg valgte også å skaffe meg reiseforsikring etter den episoden, just in case. 90 kr mnd i tilfelle den går i bakken eller blir stjålet er verdt det, pluss alt annet enn telefonen også dekkes. Har du dog allerede reiseforsikring, så kan du ta det på dette om du skulle være uheldig (så lenge du er utenfor huset ditt). Lenke til kommentar
Dobbeltabbe Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Sambo har S7 edge, jeg valgte selv S7 nå nettopp fordi jeg vil kunne bruke displaybeskyttelse. Sambo må ha brukt over 1000 kr på forskjellige typer beskyttelse, men ingen sitter bra pga den buede kanten. En vi snakka med i Telekiosken sa at de ikke tok inn displaybeskyttelse til den før det kom noe på markedet som er brukbart... Jeg er storfornøyd med min vanlige flate S7! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det ser ut til at jeg går for edge. Hva bruker dere av cases? Har sett endel i kveld, men klarer ikke bestemme meg. Vil for det første ikke kle den helt inn så den mister helt sitt flotte utseende, så noen stor otterbox er ikke aktuelt. Her er noen aktuelle: https://www.amazon.com/gp/aw/d/B019PBJ89S/ref=mp_s_a_1_6?ie=UTF8&qid=1473376036&sr=8-6&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=s7%2Bedge%2Bcase&dpPl=1&dpID=51l77KA5mfL&ref=plSrch&th=1&psc=1 https://www.amazon.com/gp/aw/d/B01BD02PGW/ref=mp_s_a_1_3?ie=UTF8&qid=1473376036&sr=8-3&pi=SY200_QL40&keywords=s7%2Bedge%2Bcase&dpPl=1&dpID=41hFtzeiAOL&ref=plSrch&th=1&psc=1 En gjennomsiktig er også aktuelt, men det blir mye fingermerker og dritt lett på disse mobilene, kanskje ikke hvit i like stor grad som resten. Akkurat hvilken farge på mobil eller cover er jeg usikker på fortsatt, har hatt en helsvart G4 med cover så hadde vært litt kjekt med litt innslag av noe annet nå. Hva har dere av farge på mobil og hva slags cover? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Må si meg enig i alt som er sagt tidligere her. Jeg er meget fornøyd med telefonen på alle punkter. Nå etter to mnd får jeg fortsatt "godfølelsen" når jeg tar den frem. Dette var en følelse som aldri kom helt over meg med G4'en jeg hadde. En annen ting som jeg ikke så nevnt her er Game Tuner. Det er en Samsung-app som gjør at du kan spare batteri ved å la den sette ned FPS og oppløsing på valgte spill (man kan ha egen innstilling for hvert spill). Nå skal jeg ikke utelukke at forskjellen ligger i at S7'en har bedre batteri enn G4'en, men jeg får LAAANGT bedre spilletid med denne telefonen kontra den forrige. (Er det flere som synes GT faktisk virker som den lover?) For at du ikke skal tenke at jeg lider av fanboysyndrom så kan jeg nevne en ting jeg ikke er helt fan av: fingeravtrykksensoren. Jeg skal på ingen måte utelukke at det er et brukerproblem, men når jeg ser folk med iPhone bruke sin synes jeg det SER ut som den fungerer ufeilbarlig hver eneste gang. Dette er dog ikke noe problem for meg da jeg synes det er tungvint med skjermlås uansett så det er ikke noe jeg bruker i det daglige. Vel jeg kan bekrefte dette med fingeravtrykk sensoren. Den fungerer meget dårlig sammenlignet med den gamle iP5S som jeg hadde for et par år siden. Bortsett fra det er jeg meget fornøyd med telefonen. Den overlevde også sitt første fall i går under en treningstur (meget stygt mot grov kantet og skarp grus). Selvfølgelig åpnet dekselet seg under fallet så den tok en faceplant i grusen. Skjermen knuste ikke selv om jeg fikk et godt "steinsprut" hakk oppe i hjørnet av skjermen. Har kun mistet den 1 gang siden jeg kjøpte den ved lansering. Men når det blir mulig å kjøpe Gear S3 blir det å ha med telefonen på treningsturer et avsluttet kapittel. Endret 9. september 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 For at du ikke skal tenke at jeg lider av fanboysyndrom så kan jeg nevne en ting jeg ikke er helt fan av: fingeravtrykksensoren. Jeg skal på ingen måte utelukke at det er et brukerproblem, men når jeg ser folk med iPhone bruke sin synes jeg det SER ut som den fungerer ufeilbarlig hver eneste gang. Dette er dog ikke noe problem for meg da jeg synes det er tungvint med skjermlås uansett så det er ikke noe jeg bruker i det daglige. Vel jeg kan bekrefte dette med fingeravtrykk sensoren. Den fungerer meget dårlig sammenlignet med den gamle iP5S som jeg hadde for et par år siden. Jeg har en S7 - det samme har kona - og vi har aldri opplevd noe stress med fingertrykksensoren, den virker hver pokkers gang. Begge har flat S7. Hva er problemet hos de som opplever problemer med denne sensoren? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Min er S7 Flat. Rett og slett at man må bruke fingeren 2-3-4 ganger før den registrerer og låser opp. Har registrert fingrene i utallige vinkler osv. og på nytt etc. Noen ganger funker den på første, andre ganger må man prøve 3-4 ganger og noen ganger vil den bare ikke. Hadde aldri dette problemet på iP5S, den bare funket. Har flere på jobb som ikke bruker denne på S7 nettopp pga. dette. Det har også vært et problem siden lansering gjennom alle updates osv. Endret 9. september 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Min er S7 Flat. Rett og slett at man må bruke fingeren 2-3-4 ganger før den registrerer og låser opp. Har registrert fingrene i utallige vinkler osv. og på nytt etc. Noen ganger funker den på første, andre ganger må man prøve 3-4 ganger og noen ganger vil den bare ikke. Hadde aldri dette problemet på iP5S, den bare funket. Har flere på jobb som ikke bruker denne på S7 nettopp pga. dette. Det har også vært et problem siden lansering gjennom alle updates osv. Da kan det kanskje være slik at selve sensoren ikke er stabil på alle telefonene? Vi er begge imponert over hvor godt våre fingeravtrykksensorer virker! En gang hadde kona problem, da hadde hun badet, og hadde sviskefingre. Høres nesten ut som om det er noen sensorer som ikke er ok siden du opplever dette. EDIT: Rettere sagt mange sensorer må være feil mtp det du sier ift jobben. Jøss, kanskje Dragen og jeg har vært griseflaksne for en gangs skyld? Endret 9. september 2016 av Svein Arild Søyland Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Svein: Kan absolutt være at de har et batch relatert sensor problem siden flere opplever det. Endret 9. september 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Svein: Kan absolutt være at de har et batch relatert sensor problem siden flere opplever det. Det er vell flere versjoner av S7? Altså nyere og eldre produksjoner, kanskje det er en viss versjon som sliter med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå