ntls Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Vurderer å kjøpe en brukt PS4 som kommer med et par spill. Problemet er, enkelte av de spillene er digitalt, altså kjøpt via PS Store som også er da knyttet til selgerens personlige PS konto regner jeg med? Så når jeg logger meg ut av selgerens PS konto og på med min egen, regner jeg med at digital spillene da ikke lenger vil være tilgjengelig? Noe ala slik Steam fungerer? Endret 26. januar 2016 av ntls Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Flere kontoer på min egen PS4, og alle spill jeg har kjøpt på en konto, funker over alle andre kontoen som er logget på samme maskin. Så det burde ikke være noe problem Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Tør ikke stå 100% inne for det Baldini skriver, men jeg tror det stemmer. Ulempen er at du ikke vil få lastet de ned på nytt om du bytter harddisk eller sletter dem pga plassmangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå