ZprMario Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Kjøpte meg nye felger, men ser at de er uten ventil/slange,regner med man også må skaffe dette? Dekket jeg skal ha på er jo helt hult, noen som har tips om hvor jeg kan få tak i billig slange/ventil til 17" dekk (225/55/17). Må få et verksted til å sette disse sammen, men regner vel med de skal ha litt ekstra betalt for slike deler... Takker for svar! (hilsen nybegynner på dette området) Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Sist jeg kjøpte felger og fikk dekksenteret til å flytte over dekkene mine til disse, tok de 10 kr per ventil, 100 kr pr hjul i montering og balansering og ytterligere 10 kr i "verkstedmateriell". + moms. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Det er vel muligens ikke slange inne i nye bildekk om jeg ikke tar feil, så er vel bare ventiler som trengs... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Dekkverkstedet ordner det enklest og billigst. Biltema har i og for seg også, men bare i 50-pk, og om du skal gjøre det selv trenger du dessuten et verktøy til en drøy hundrelapp, pluss en eller annen form for glidemiddel. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Du må uansett legge om, balansere og bruke sjokkfyller for å få dekk på felg. Det blir neppe særlig mer enn en 50-lapp ekstra for ventiler, men da har du allerede betalt noen hundrelapper for alt det andre. 1 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hos oss koster det vel 600-700,- for å legge om 4 dekk på felg, da kan det også sitte dekk på felgene fra før. Ventiler tar jeg ettersom jeg trenger det, skriver ikke opp sånt, går som verkstedmateriell. Det skal ikke være slange inni dekkene. 1 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Tusen takk for svar, da har jeg blitt klokere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå