Professor Balthazar Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Nevnte det tidligere i tråden. Opprett ett Word-dokument, legg til felter, lagre som PDF. Voilà. OK, da har jeg gjort slik som du foreslår. Forsøk å fyll ut disse feltene og send filen til meg. Husk at du har ikke lov å bruke noen office-program for å gjøre dette. test 1.pdf Endret 29. januar 2016 av Professor Balthazar Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Blir ikke dette riktig? Navnløs 1.pdf Endret 29. januar 2016 av Eivor Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Har laget en utfyllbar PDF-fil i LibreOffice Writer og lekt meg litt fram og tilbake. Har ikke funnet ut hvordan man velger samme innstillinger for alle felt. Valgknappen kan bare velges, ikke avvelges. Har Java innstallert, skal tro om den har noe med at PDF-fila kan skrives til. Legger ved en PDF-fil Test.pdf 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Utfylling av tekstfelt inne i en pdf fil vil sansynligvis ikke fungere dersom du åpner fila med Integrert PDF-visning i nettleser Foxit PDF reader (denne er lett og er lite ressurskrevende) PDF leser på nettbrett eller mobil. Finnes sikkert andre lettvekts pdf-visningsprogrammer som heller ikke støtter dette. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Har laget en utfyllbar PDF-fil i LibreOffice Writer og lekt meg litt fram og tilbake. Har ikke funnet ut hvordan man velger samme innstillinger for alle felt. Valgknappen kan bare velges, ikke avvelges. Har Java innstallert, skal tro om den har noe med at PDF-fila kan skrives til. Legger ved en PDF-fil Wow, dette var valdig bra! Den siste "Knappen" fikk jeg ikke til å bruke, men resten var helt topp :-) Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Utfylling av tekstfelt inne i en pdf fil vil sansynligvis ikke fungere dersom du åpner fila med Integrert PDF-visning i nettleser Foxit PDF reader (denne er lett og er lite ressurskrevende) PDF leser på nettbrett eller mobil. Finnes sikkert andre lettvekts pdf-visningsprogrammer som heller ikke støtter dette. Det fungerer med Foxit Reader, android nettbrettet mislykkes i å åpne PDF-fila, samme med Windows Phone. Grunnen til at jeg vil tilby et elektronisk utfyllbart skjema, er at det er noe tungvindt å skrive ut skjemaet og fylle det ut for hånd. Vil selvfølgelig gi instruksjoner for åpning i PDF reader. De som ikke har mulighet til dette får da bruke gammel-metoden. Syns selv det er mer lettvindt å bruke tastaturet i stedet for penn, håper mine kunder også setter pris på det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå