Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva er forskjellen mellom Band of Brothers metall-boxen og vanlig-boxen? Metall boksen er limited edition. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Gikk til innkjøp av BoB boxen forrige helg, free record shop. 720,- Papp. Må si at jeg ble litt skuffa over ekstramatrialet, Doku'n med de orginale E-company folka var veldig bra, den video diary'n til Nix var også bra - men resten var utrolig tynt. Nå har jeg kanskje sett for mye LOTR extended ekstramatriale, men det må være lov å forvente bedre saker av en så bra serie. Noen andre som har synspunkter på dette? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk den til jul av gaupa Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) For dere som kanskje ikke vet det så kommer sone 1 verjonen med DTS lyd . Kankje det mest sinnsyke lydsporet jeg noensinne har hørt. Sone 2 verjonene har bare DD lyd. Så hvis du har mulighet kjøp sone 1... Edit: må vel svare på det du spørte om også, det er ingen annen forskjell en at metal boksen ser en del bedre ut i hylla en papp boksen Endret 25. desember 2003 av MU26599 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Les på bunnen btw, hva står DTS for? Enten har jeg ikke hørt det, ellers husker jeg det ikke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Les på bunnen btw, hva står DTS for? Enten har jeg ikke hørt det, ellers husker jeg det ikke. DTS = Digital Theater Systems DTS er et lydformat som er en del vassere en DD. Det som kommer nærmest er vel DD EX. Men hvis du har en film som har DTS 5.1 og DD 5.1 og du hører den samme scenen med begge lydsporene så vil du skjønne hva jeg mener Men det skal vel sies at DTS ES er hakket høyere en DD EX igjen. Edit: En runde til med BOB Endret 27. desember 2003 av MU26599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå