Pug Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hva er forskjellen mellom Band of Brothers metall-boxen og vanlig-boxen? Har tenkt å kjøpe metall boxen, men er det noen forskjell? Vet, må bestille FORT om jeg skal få tak i en metall box... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Tror ikke det følger noe mer med den enn med den andre kompis. Men uansett: den samlingen er et "må-ha-produkt". "From this day to the ending of the world, we in it shall be remembered. We few, we happy few, we band of brothers. For he today that sheds his blood with me shall be my brother." Noe av det beste jeg har sett. På www.play.com koster tin edition og "vanlig" akkurat det samme Lykke til med mange timer herlig film!! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Men hva med moms/toll? Den kommer jo over 200? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 ja jeg vet. og det er litt irriterende. DU må betale momsen på 24 % av den summen Også er det et lite gebyr på 60 kroner i tillegg eller noe sånt. Men regn på det så ser du om det blir billigere enn Norge. Eventuellt finnes det andre metoder på å unngå toll på. Finnes en tråd som går nå om dette Lykke til Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Her burde penger være intet hinder, BoB er et must i enværs DVD samling Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Her burde penger være intet hinder, BoB er et must i enværs DVD samling Enig! Men har hørt rykter om at de lager en ny serie i samme sjangeren. Har dere hørt noe om det? Noe fra stillehavet? Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Har hørt det samme, skal handle om stillehavs kampanjen. Budsjettet skal også være mye større Endret 18. november 2003 av Wicked0ne Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 vi har ikke blitt lurt? eller har vi hørt det fra samme sted ? http://pub128.ezboard.com/fdvdepotcustomer...picID=501.topic Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Da har jeg bestilt! Ble 859,- med frakt og alt Men, men, serien er jo ekstremt bra Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Ja den koster jo bare 600 kr på elkjøp.. Elkjøp er helt klart best om du skal kjøpe store bokser eller filmer som er meget populære.. Lurer på hvor mye Lord of the rings : Two towers boksen kommer til å koste på elkjøp.. Endret 18. november 2003 av gaaal Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Ja den koster jo bare 600 kr på elkjøp.. Elkjøp er helt klart best om du skal kjøpe store bokser eller filmer som er meget populære.. Lurer på hvor mye Lord of the rings : Two towers boksen kommer til å koste på elkjøp.. Ja, men elkjøp har den "vanlige" versjonen Jeg ville ha tinnbox. :nice: Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Nei , iallefall ikke her i bergen , nærmere bestemt Elkjøp i åsane. Har de tinn boksen.. til 600kr.. Endret 18. november 2003 av gaaal Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Hmm, oki... Kanskje jeg avbestiller å sjekker litt på elkjøp da Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Lord Of The Rings: Two Towers (Gift Set) : Platinum Edition ( 2002 ) koster ca 468 kr hos dvdsoon + 1.24 om du da må betale moms, du kan jo være heldig.. Men siden dette er en ganke populær film tar elkjøp inn MANGE.. koster den 499 hos elkjøp som ikke er gale når den neste matcher prisen til dvdsoon.. DVD RINGENES HERRE TO TÅRN EXT. EDITION COLLECTION BOX Det lønner seg alltid å sjeke prisene hos elkjop på store filmer... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Lord Of The Rings: Two Towers (Gift Set) : Platinum Edition ( 2002 ) koster ca 468 kr hos dvdsoon + 1.24 om du da må betale moms, du kan jo være heldig.. Men siden dette er en ganke populær film tar elkjøp inn MANGE.. koster den 499 hos elkjøp som ikke er gale når den neste matcher prisen til dvdsoon.. DVD RINGENES HERRE TO TÅRN EXT. EDITION COLLECTION BOX Det lønner seg alltid å sjeke prisene hos elkjop på store filmer... Eh... Jeg snakker om Band of Brothers da... Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) neeeeei sier du det ?.. Det var en sammelikning.. som forklarer at elkjøp er billig på filmer som det blir kjøpt inn mange av.. det samme gjelder Band of brothers.. har selv kjøpt den på elkjøp i åsane.. Endret 20. november 2003 av gaaal Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 De har desverre ikke Band of Brothers Metal Box verken i nettbutikken eller på butikken her Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 vi har ikke blitt lurt? eller har vi hørt det fra samme sted ? http://pub128.ezboard.com/fdvdepotcustomer...picID=501.topic nei, jeg "hørte" det fra tv'n og avisa... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 du skulle ikke ha mer informasjon? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 vi har ikke blitt lurt? eller har vi hørt det fra samme sted ? http://pub128.ezboard.com/fdvdepotcustomer...picID=501.topic tja, jeg fant denne jeg http://freerepublic.com/focus/f-news/949830/posts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå