Zaxaton Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Hei, og velkommen! Jeg tenkte jeg kunne tillate meg å invitere til en felles IQ testing for alle på forumet som ønske å finne ut "hvor mye som svirrer" inni hodet sitt. Trykk på følgende link for å ta testen. http://www.mensa.no/hjemmetest/ Vær grei og skriv hvilket resultat du fikk, slik jeg har gjort med mitt resultat her: "Din IQ ble beregnet til 138, tilsvarende 99.4 prosentil." Lykke til! Endret 26. januar 2016 av Zaxaton Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 "Din IQ ble beregnet til 125, tilsvarende 95.2 prosentil." Høyeste jeg har skåret på en Mensa test er 140. Lykke til! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Husk at denne testen ikke er reell, når en tar testen hos mensa har en langt mindre tid og oppgavene er verre. Har alltid hatt veldig høyt resultat på denne, mens når jeg tok testen hos mensa havnet jeg rett under "kravet". Synes det var litt liten tid på den ekte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Min IQ ble beregnet til 123, tilsvarende 93.7 prosentil. Jeg er egentlig ikke glad i tid test. Blir stresset av det. Med uten tid da hadde jeg klart garantert klart bedre score. Endret 17. januar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå