Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Snøkledd... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Du har fått tøyd litt på nakken du også ser jeg. Fint med litt snø i trærna mot den blå himmelen. Rent komposisjonsmessig likte jeg best V4. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 her kan man saktens lure på om du har lagt deg på ryggen og fulgt oppfordringene til jonas Fjeld om å lage engler i sneen? Funker OK dette bortsett fra at jeg ville forsøkt å unngå linjer direkte ut i hjørner. Men det begynner vel folk å bli lei av å lese nå? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Siden det vanskelig å få fotografert noe "oppe i der", så er det greit å forevige trær som strekker seg mot himmelen. V3 og V4 gjør best inntrykk på meg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei, Alec. En serie med fire individuelt flotte bilder, med en himmel så intens blå at det nesten er så man må gispe etter pusten ! Kameravinkelen forsterker inntrykket av trær og greiner som strekker seg opp mot lyset. Farger og former inngir ro og harmoni, og bildene er svært severdige ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Flott med masse blått:-) Tøft perspektiv og den blå himmelen gir en flott innramming. Likte V1 best (og ikke for det har minst linjer ut i hjørnene...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Taakker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Ragnar , Albert og Pål !!!!! Det var ikke så lett å unngå linjer ut i hjørner med greiner på alle kanter . Straks du fjernet en dukket det opp en ny i hjørnet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg