Roar Kneppen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Freddy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Koselig historie Roar! Jeg leste faktisk hele til frokost og står i fare for å komme for seint på jobb....igjen.. Freddie ser ut som en luring! Godt portrett du tok av ham, likte at han titter fram i sola. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Fascinerende! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Har lest hele novellen din, du får en god meget+ av meg her. Tenkte først om jeg orker å lese alt dette, men historien var så interessant fremstilt at det var umulig å stoppe. Men du burde ha tenkt litt på Helene som kanskje kom for sent på jobb i dag. Tipper at en portrettfotograf ikke ville være helt fornøyd med bidraget ditt på grunn av skyggeflekker etc. Men det gjør jo ikke noe her. Etter å ha lest novellen er det ikke vanskelig å "kjenne igjen" Freddy på bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Stilige Freddy ... du behersker skrivekunsten like bra som fotokunsten Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei, Roar. Du skriver jo som om du skulle ha vært en forfatter av rang, og du har et frodig språk som får meg til å tenke på Ingvar Ambjørnsen ! En kamerat av meg hadde en Royal Enfield Bullet i ungdommen, - med en énsylindret motor, visstnok en ca. 1953-modell. Den dunket som ei gammel fiskeskøyte, og kunne høres lenge før den ble synlig. Historien om en av mange opplevelser med din venn Freddy er engasjerende lesning, og da jeg hadde lest den, satt jeg igjen med samme inntrykk som etter å ha lest "Ringenes Herre", - fortellingen er for kort ! Freddy ser ut til å være en mild, snill og omgjengelig mann, og sikkert en god venn ! Et fint portrett, - både litterært og fototeknisk ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Flott portrett med fin historie til . Liker dette !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg