Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest hele novellen din, du får en god meget+ av meg her. Tenkte først om jeg orker å lese alt dette, men historien var så interessant fremstilt at det var umulig å stoppe. Men du burde ha tenkt litt på Helene som kanskje kom for sent på jobb i dag. Tipper at en portrettfotograf ikke ville være helt fornøyd med bidraget ditt på grunn av skyggeflekker etc. Men det gjør jo ikke noe her. Etter å ha lest novellen er det ikke vanskelig å "kjenne igjen" Freddy på bildet.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

Du skriver jo som om du skulle ha vært en forfatter av rang, og du har et frodig språk som får meg til å tenke på Ingvar Ambjørnsen !

En kamerat av meg hadde en Royal Enfield Bullet i ungdommen, - med en énsylindret motor, visstnok en ca. 1953-modell.

Den dunket som ei gammel fiskeskøyte, og kunne høres lenge før den ble synlig.

Historien om en av mange opplevelser med din venn Freddy er engasjerende lesning, og da jeg hadde lest den, satt jeg igjen med samme inntrykk som etter å ha lest "Ringenes Herre", - fortellingen er for kort !

Freddy ser ut til å være en mild, snill og omgjengelig mann, og sikkert en god venn !

Et fint portrett, - både litterært og fototeknisk !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...