okjo Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Frozen & Broken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 En boble kan ikke vare evig ... Flott bilde av den frosne/sprukne boblen . Skarp , detaljert og transparent mot den fine duse bakgrunnen . Fint lys og fargepalett . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Kanskje maser jeg for mye om linjer etc. slik som her hvor jeg ville tatt et toppkutt og fått den smale mørke skyggen ut på øvre ramme hvilket jeg synes øker spenningen og roer ned bildet selv om formatet blir enda smalere. Ser faktisk ut som et eggeskall der kyllingen har forsvunnet. Men da er vel årstia feil. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Tusen takk for kommentarer..Roar du maser slett ikke for mye, jeg vil gjerne ha kritikk både fra deg og andre. Kritikk er det som duger for å komme videre, det er det som får meg til å se bildet på nytt, og her ser jeg at du har rett..igjen Mvh Oddmund Endret 26. januar 2016 av okjo Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Detaljert og fint og bra eksponert. Jeg tror jeg hadde foretrukket et vanlig 3:2 format med bobla godt ut til venstre. Synes den varme flekken trekker mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei, Oddmund. Fin komposisjon med god eksponering, meget god skarphet / dybdeskarphet og behagelig lys ! Skulle jeg foreslå noe, ville det være å lysne eller klone bakgrunnen til en jevnere grå flate ! M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Takk til Lassern og Albert for konstruktive tilbakemeldinger, vurderte både den varme flekken og bakgrunnen før jeg la det ut..kunne også tenkt meg bobla høyere opp fra snøen, det får prøves når vi får litt vinter igjen Mvh Oddmund Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Et kunstnerisk drag over dette nydelige bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg