fotokolbrann Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Er det mulig å tilbakestille Nikon til fabrikk ny, slik den kom da den var ny? Hvordan eventuelt gjøres dette? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 https://support.nikonusa.com/app/answers/detail/a_id/17395/~/how-to-reset-a-d-slr-to-factory-default-settings Lenke til kommentar
fotokolbrann Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Supert, takk for link! Lenke til kommentar
snarild Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) https://support.nikonusa.com/app/answers/detail/a_id/17395/~/how-to-reset-a-d-slr-to-factory-default-settings Lurer på det samme da jeg har kjøpt meg et brukt D810. Prøvde å resette ved å holde inne de knappene med grønn prikk utenfor, men det virker som om det ikke resetter alt....? Ettersom den er brukt vil jeg gjerne starte helt på nytt. Eller har jeg missforstått noe? Endret 16. februar 2016 av snarild Lenke til kommentar
snarild Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hei igjen, Har igjen prøvd å fabrikkresette Nikon d810 ved å holde de to knappene med grønn prikk på(QUAL og ?/-). Det kan virke som om det resetter endel, som at det går i fra modus M til P, bildekvalitetet forandres, lysmålingen gikk fra spot til evaluerende osv. Men, det virker ikke ikke som den resetter alt. Feks husker den de lagrede verdiene for microjusteringen i oppsettmenyen.... Noen som vet hvordan en tilbakestiller ALT, til å være slik det er når den kommer i esken fra fabrikk? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Ta ut både batteriet og klokkebatteriet kanskje? (kjenner ikke til modellen, men regner med at det er et klokkebatteri der) Edit; Ser bildet er bra D3, men er kanskje likt på alle Nikon-kameraer? Endret 20. februar 2016 av awesnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå