SailorMoon Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Hei dette spørsmålet blir nok mest rettet mot dere kvinner her inne. Er det vanlig for deg i dine vennskap med andre kvinner og dele sex erfaringer? Det kan være alt fra råd, erfaringer, opplevelser, anbefalinger av leketøy mm(ja bare fantasien setter grenser). Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig jeg hadde en venninne som ofte la opp til den type samtaler før. Jeg har ingenting i mot det altså bare lurer på om andre også snakker om sånt Jeg har ikke så mye kontakt med denne venninne nå, men det har ikke noe med dette å gjøre, vi har bare glidd litt fra hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg og mine veninner gjør iallefall ikke det, men tror kanskje det er normalt å gjøre det? Hahah jeg vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg er mann og skulle kanskje ikke svare her. Vet ikke om dette er vanlig, men vet om noen damer som gjør deler noen erfaringer. Jeg har kjent en dame i mange år som deler slikt med både venner av begge kjønn, men så det er også jobben hennes. Anonymous poster hash: 219bf...2ec 1 Lenke til kommentar
Lakrisen Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg deler noen ganger erfaringer med venninner, men er ikke så ofte. Deler kun om emne kommer opp og jeg personlig blir spurt om et eller annet, deler sjeldent av eget initiativ. Er morsomt å høre andres erfaringer, så kan jo være greit å dele litt selv også! Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg er mann og skulle kanskje ikke svare her. Vet ikke om dette er vanlig, men vet om noen damer som gjør deler noen erfaringer. Jeg har kjent en dame i mange år som deler slikt med både venner av begge kjønn, men så det er også jobben hennes. Anonymous poster hash: 219bf...2ec Hva jobber hun som? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hun er sexinspirator, dildotester og driver nettbutikk med sexleketøy. Sjekk lenken til nettsiden. Anonymous poster hash: 219bf...2ec Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Du la ikke opp noe lenke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Jo, lenken er i første posten hans Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nei. Jeg snakket litt med ei venninne om sex før jeg hadde ligget med noen første gangen, for da hadde jeg veldig mange spørsmål. Men så fant jeg ut at sex er ganske uinteressant, så nå snakker vi heller politikk :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg