torandrelov Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Strøk på fysikk 2-eksamen våren 2015, og har tenkt til å ta den opp igjen nå til våren. Når jeg er inne på privatistweb.no og har valgt fysikk 2 skriftlig eksamen og har gått videre får jeg beskjed om at jeg også må ta fysikk 2 (muntlig/praktisk) for å få godkjent faget og få vitnemål. Siden jeg bestod faget, og strøk kun på skriftlig eksamen skjønner jeg ikke hvorfor jeg må dette.. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
After8 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg tok eksamen i fysikk 2 via privatistweb.no i fjor. Da MÅTTE jeg velge "muntlig/praktisk". Fikk beskjed av skolen at jeg ikke skulle velge skriftlig. Kanskje det er det de mener? Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Stryker du på eksamen, så har du i praksis strøket i faget. Derfor må du ha både muntlig og skriftlig eksamen for å dekke kompetansemålene i faget. Dine nye eksamenskarakterer blir stående, mens din gamle eksamenskarakter og standpunktkarakter forsvinner. Lenke til kommentar
Inventory Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 *stjeler tråden* Nå har jeg tatt opp fysikk2 som privatist. Muntlig/pratisk - 6Skriftlig - max 4......Kan jeg nå ta opp fysikk2 skriftlig, uten å ta opp muntlig/praktisk? Eller må jeg ta opp begge på nytt isåfall (ikke aktuelt) Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 *stjeler tråden* Nå har jeg tatt opp fysikk2 som privatist. Muntlig/pratisk - 6 Skriftlig - max 4...... Kan jeg nå ta opp fysikk2 skriftlig, uten å ta opp muntlig/praktisk? Eller må jeg ta opp begge på nytt isåfall (ikke aktuelt) Hei. Fant du noe mer informasjon om dette? Fikk du ta opp kun skriftlig? Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Privatist i fysikk 2 er todelt; skriftlig og muntlig-praktisk ordning. Du kan velge å ta kun én av delene hvis du er misfornøyd med den ene karakteren, men merk at du trenger begge bestått for å få godkjent fysikk 2. Dvs. at du kun kan ta opp fysikk 2 skriftlig om du ønsker det. 1 Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Privatist i fysikk 2 er todelt; skriftlig og muntlig-praktisk ordning. Du kan velge å ta kun én av delene hvis du er misfornøyd med den ene karakteren, men merk at du trenger begge bestått for å få godkjent fysikk 2. Dvs. at du kun kan ta opp fysikk 2 skriftlig om du ønsker det. Ok. Har tatt begge nå og er misfornøyd med karakteren jeg fikk i skriftlig. Så hvis jeg har skjønt det riktig så vil muntlig karakteren stå, mens skriftlig karakteren endres dersom jeg får bedre til våren. Man får altså bestått i fysikk 2 selvom skriftlig og muntlig ikke er tatt i samme periode? Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Privatist i fysikk 2 er todelt; skriftlig og muntlig-praktisk ordning. Du kan velge å ta kun én av delene hvis du er misfornøyd med den ene karakteren, men merk at du trenger begge bestått for å få godkjent fysikk 2. Dvs. at du kun kan ta opp fysikk 2 skriftlig om du ønsker det. Ok. Har tatt begge nå og er misfornøyd med karakteren jeg fikk i skriftlig. Så hvis jeg har skjønt det riktig så vil muntlig karakteren stå, mens skriftlig karakteren endres dersom jeg får bedre til våren. Man får altså bestått i fysikk 2 selvom skriftlig og muntlig ikke er tatt i samme periode? Det er korrekt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå