MotoG Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Farger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Imponerende gjengivelse av lys er det som i første rekke slår meg når jeg ser på dette bildet. Utsnittet er også meget bra. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Nydelig bilde ,utrolig detaljert og med fine farger og et fantastisk fint lys. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Det første som slår meg her er fargene, nydelige pastellfarger. Det neste som slår meg er hvor inni h.... mange hus det er her! Fint utsnitt, fin himmel..all over et flott bilde! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei, MotoG. For et utsyn ! Fin komposisjon, der fargespill og god lyskvalitet bidrar til et svært severdig bilde ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Ja, farger mangler det ikke her. Bildet favner vidt. Dybdeskarpheten er det heller ingenting å si på. Antagelig ville jeg klona vekk litt krimskrams på den grå veggen nede til høyre da det lett trekker ufortjent oppmerksomhet. Et par hvite elementer som stikker opp fra nedre ramme opp på de røde takene ville jeg også fjerna. Rolige og rene kanter og hjørne er gjerne viktig for et bilde. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Flott utsikt over den særegne arkitekturen. LEGO-by. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Tusen takk for alle kommentarer, og synsing. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg