TorsteinHiA Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Hei. Idag merket jeg at nær jeg koblet headsettet til iPhonen ville det bare komme lyd ut i venstre øre. jeg har sjekket at headsettet funker så det er noe galt med telefonen. Dette er merkeligt for dette har ikke skjedd før. Noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva som er galt? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Finn en tannpirker og se hvor mye støv du klarer å dra ut av porten. Sannsynligvis ligger det en del der, og det er ikke utenkelig at det kan påvirke lyd - jeg fikk f.eks. ikke til å bruke kontrollene på et headset før jeg fikk rensket godt inni der. Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Finn en tannpirker og se hvor mye støv du klarer å dra ut av porten. Sannsynligvis ligger det en del der, og det er ikke utenkelig at det kan påvirke lyd - jeg fikk f.eks. ikke til å bruke kontrollene på et headset før jeg fikk rensket godt inni der. Jeg har prøvd det. Jeg prøvde å støvsuge den også. Funker fortsatt ikke. Kan det være en Bugg i operativsystemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå