Gå til innhold

windows media player

DropsKongen

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med windows media playeren min og muligens også power dvd. saken er at når jeg skal se en film på pc'en så vil bare halvparten av dem virke! det som skjer er at når jeg skal starte å se en film så klikker jeg på filmen og filmen er i ferd med å starte. wmp'en min starter altså opp. så står den en stund stille mens det står nederst i venstre hjørne: sender forspørsel om kodek (og) feil i nedlasting av kodek. det gikk greit å laste ned kodeker før, men nå vil den bare ikke mer! og det som er merkligst av alt, det er at alle andre jeg kjenner som har de samme filmene, DE kan se de. men ikke jeg altså. :grine:

Jeg søker all den hjelp jeg kan få!!! jeg bruker wmp 9 forresten og ja jeg har skrudd på sånn at wmp skal spille av alle mulige formater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har forresten prøvd mange andre spillere(divx, quicktime, osv) men de vil heller ikke virke. men jeg prøver gjerne forslag til andre spillere! jeg glemte også og nevne at etter at wmp er ferdig med forespørsel om kodek så begynner den å spille av lyden til filmen, men det er altså skjermbildet som ikke vil vises!

takker uendelig mye til den som kan hjelpe meg!!!

Lenke til kommentar

Jeg takker så alt for mye til alle forslag som kom inn! det virke rperfekt hos meg nå! vil bare nevne at jeg trodde faktisk at ffdshow allerede var lagt inn, men det viste seg jo at den ikke var det! endelig kan jeg se lotr.rotk uten problemer! =)))) takker takker og takker!!!! :woot:

p.s: unnskylder for at jeg la den i feil forum, men fant ikke forumet "programvare" når jeg la inn topic! :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...