Khrathrox Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Hei! Jeg oppgraderte nylig laptopen min til Windows 10 build 1511, og siden min mors PC er ute av funksjon (Se min tidligere postet tråd under "maskinen fungerer ikke"), så tenkte jeg at jeg like godt kunne lage til en bruker til henne på maskinen min, slik at hun får gjort unda dert arbeidet hun trenger til hun får seg ny PC. Sp jeg opprettet kontoen, men når jeg prøver å logge på, så får jeg først Velkommen skjermen, før den så bytter over til "Logger Av" og går tilbake til innloggingsskjermen. Jeg har prøvd å slette kontoen, for så å lage den på nytt igjen, men ingenting fungerer...Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Høres ut som default profil er korrupt, så den får ikkje lage noe ny profil. Hvis du har en annen win10, så kopier users/default til den maskina ( husk å rename den som ligger der). Kan og prøve å kjøre en scandisk på maskina. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Høres ut som default profil er korrupt, så den får ikkje lage noe ny profil. Hvis du har en annen win10, så kopier users/default til den maskina ( husk å rename den som ligger der). Kan og prøve å kjøre en scandisk på maskina. Skal prøve dette når jeg får tilgang til en Windows 10 maskin ja Takker for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå