SailorMoon Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Var på en gruppe time på treningsentere i går som het rompe mage lår. Nå har jeg gangsperre i lår og sete. Hvordan bli kvitt gangsperre`rasket mulig? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Det er kroppen som reparerer og forsterker musklene dine. Du kan dempe effekten og smerten ved å spise ting som er betennelsesdempende. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Det er kroppen som reparerer og forsterker musklene dine. Du kan dempe effekten og smerten ved å spise ting som er betennelsesdempende. Hva slags ting er det? Har fortsatt gangsperre. Bør jeg gå på innebandy trening i dag( 1,5 time trening) eller la være. Er redd for at det kan bli værre.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Det er kroppen som reparerer og forsterker musklene dine. Du kan dempe effekten og smerten ved å spise ting som er betennelsesdempende. Hva slags ting er det? Har fortsatt gangsperre. Bør jeg gå på innebandy trening i dag( 1,5 time trening) eller la være. Er redd for at det kan bli værre.. Hvis du varmer opp godt før treningen vil det gå som normalt Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Det er kroppen som reparerer og forsterker musklene dine. Du kan dempe effekten og smerten ved å spise ting som er betennelsesdempende. Hva slags ting er det? Betennelsesdempende stoffer kan hjelpe litt på. Omega-3 er en gammel klassiker. https://www.google.no/search?q=natural%20inflammation%20reducer Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Lett trening (løping/sykling etc) hjelper mot gangsperr. Det er vondt men hjelper. Som en over sa, oppvarming er viktig. Alle organiserte sportslige aktiviteter jeg har hold på med opp igjennom årene, har alltid begynt med oppvarming og avsluttet med å strekke. Ikke undervurder disse. Å strekke noen dager etterpå hjelper ikke særlig. Endret 4. februar 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå