Gå til innhold

Samarbeidspartner søkes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Budskapet kom frem i løpet av ca 3 innlegg. Skjønner ikke hvorfor du gidder å diskutere med kverulanter og folk som er negative, meningsløst. Jeg forsto hva du mente med en gang, men er enig i at det ble bittelitt for lite info, men det er jo bare å ta på PM.

Hadde jeg kunnet litt mer en bittelitt HTML så høres dette spennende'ish ut og det er verdt å sette av hvertfall et par timer og høre hva dette prosjektet egentlig er. Det er også fullt mulig for deg å skrive en kontrakt før du presenterer ideèn din så du ikke blir brent på den måten at noen stjeler den ;)

Lenke til kommentar

Så du mener jeg skal betale tusenvis av kroner for å ende opp med en ubrukelig app?

Jeg kan jo ikke vite om du svarer til forventningene og klarer å utarbeide appen.

Du velger altså å legge alt av ansvar og kostnader på kunden din, for så å skumme fløten om appen ikke er i nærheten av det man forventer?

Dette er vel neppe veien å gå om man ønsker kunder!

Det er vel kun stat og kommune velger å gå for en slik løsning.

Lykke til med å skaffe deg kunder

:)

Hvis du har tro på din egen idé, så må du investere i den og ikke forvente at andre skal ta risikoen. Du kan bare glemme å få en utvikler til å jobbe gratis for deg.

Hvis du er seriøs så sørger du for å ha finansieringen i orden, får på plass en kravspesifikasjon og kjører en anbudsrunde.

Alternativt så kan du ta direkte kontakt med utviklere, det finnes en rekke selskaper du kan kontakte for å få et prisoverslag på hva det vil koste å utvikle appen.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...