Kikert Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Leste gjennom hele tråden og TS bare gjentar seg hele tiden. Definisjonen på galskap er å gjøre samme ting om og om igjen og forvente et annet resultat. Lykke til Lenke til kommentar
2Tetrix Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Takk for det Jeg kaster ikke bort mer tid på kverulanter da jeg velger å tro at budskapet mitt har kommet frem. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Budskapet kom frem i løpet av ca 3 innlegg. Skjønner ikke hvorfor du gidder å diskutere med kverulanter og folk som er negative, meningsløst. Jeg forsto hva du mente med en gang, men er enig i at det ble bittelitt for lite info, men det er jo bare å ta på PM. Hadde jeg kunnet litt mer en bittelitt HTML så høres dette spennende'ish ut og det er verdt å sette av hvertfall et par timer og høre hva dette prosjektet egentlig er. Det er også fullt mulig for deg å skrive en kontrakt før du presenterer ideèn din så du ikke blir brent på den måten at noen stjeler den Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Så du mener jeg skal betale tusenvis av kroner for å ende opp med en ubrukelig app? Jeg kan jo ikke vite om du svarer til forventningene og klarer å utarbeide appen. Du velger altså å legge alt av ansvar og kostnader på kunden din, for så å skumme fløten om appen ikke er i nærheten av det man forventer? Dette er vel neppe veien å gå om man ønsker kunder! Det er vel kun stat og kommune velger å gå for en slik løsning. Lykke til med å skaffe deg kunder Hvis du har tro på din egen idé, så må du investere i den og ikke forvente at andre skal ta risikoen. Du kan bare glemme å få en utvikler til å jobbe gratis for deg. Hvis du er seriøs så sørger du for å ha finansieringen i orden, får på plass en kravspesifikasjon og kjører en anbudsrunde. Alternativt så kan du ta direkte kontakt med utviklere, det finnes en rekke selskaper du kan kontakte for å få et prisoverslag på hva det vil koste å utvikle appen. Endret 29. januar 2016 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå