AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 La oss si du er gutt, og en jente du liker å tilbringe tid med er forelsket i deg. Du gjennomskuer det men liker henne ikke tilbake på den måten.Er det da noe som kan få deg til å få følelser for henne?Jeg vet at mange gutter kan bruke lang tid før de får følelser for en jente, men lurer på hvordan det skjer...Og er det da veldig avskrekkende at jenta liker deg allerede?Jeg er jente og er i den situasjonen. Jeg har hatt en dårlig periode mens jeg har kjent denne fyren, og har av og til vært nedfor, men livet er bedre nå. Jeg går og håper at hvis jeg får vist ham mine "gode sider" så vil han like meg. Men det er kanskje håpløst.....?Det er kanskje spesielt håpløst siden han vet jeg har følelser. Anonymous poster hash: bdd47...1a3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Hvis han liker å tilbringe tid med deg, så er det bare å tilbringe så mye tid med han som mulig (men ikke mas). Jo mer tid dere tilbringer sammen, desto mer knyttet vil dere bli til hverandre, og desto vanskeligere vil det være å være fra hverandre. Han trenger ikke å bli forelska for å kjenne at han misliker tanken på at du er med noen andre når du ikke er med han. Etter en stund kan du teste han på dette. Du trenger ikke å ligge med noen andre, men du kan hinte til at du er sammen med andre gutter når han ikke er med deg. Hvis du får en reaksjon fra han på dette, så er han allerede investert i deg, og du kan spørre om han vil at dere kun holder dere til hverandre. Går han med på det, og dere fortsetter å tilbringe mye tid sammen, så er dere praktisk talt sammen. Anonymous poster hash: c724f...24b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Fra trådstarter: Han har blitt sjalu når han har trodd det var andre gutter inne i bildet, så du har rett der. Men det er jo ikke nok i seg selv, fordi han har sagt rett ut at han ikke er interessert. Han liker en annen dessuten.Han er vel bare ikke interessert nok. Men takk for tips. Jeg har ikke noe imot å tilbringe tid med ham uansett hva det fører til. Anonymous poster hash: bdd47...1a3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 ikke TS: Altså er fullt mulig at han komme til å like deg. Men kommer såklart helt ann på, man kan ikke si det er garantert for det kommer ann på dere som enkeltindivider og deres kjemi. Men jeg var latterlig forelsket i en jente som hverken fant meg psykisk eller fysisk tiltrekkende. Vi var venner og jeg prøvde å vli sammen med henne og før vi visste ordet av det var vi bestevenner. Endte opp med at hun ble knusende forelsket i meg også.. Men dette var da jeg sluttet å mate henne med oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 466bc...c49 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Fra trådstarter:Jeg skal love å komme med oppdateringer om det skjer noe dårlig eller bra forresten, fordi det er kjipt med tråder der man aldri får vite konklusjonen.Ville dere anbefalt at jeg latet som jeg ikke hadde følelser for ham lenger? Fordi han vet det jo. Jeg kunne jo lyve og si det har gått over. Men hater å spille hard to get, det er så teit. Anonymous poster hash: bdd47...1a3 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Fra trådstarter:Jeg skal love å komme med oppdateringer om det skjer noe dårlig eller bra forresten, fordi det er kjipt med tråder der man aldri får vite konklusjonen.Ville dere anbefalt at jeg latet som jeg ikke hadde følelser for ham lenger? Fordi han vet det jo. Jeg kunne jo lyve og si det har gått over. Men hater å spille hard to get, det er så teit. Anonymous poster hash: bdd47...1a3 Jeg ville bare ikke ha mast på vedkommende. Heller hatt en tilsynelatende mer avslappet holdning til det hele. Anonymous poster hash: 466bc...c49 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Det viktigste er vel å vise at vennskap er uaktuelt, ikke mas men vær klar på hva du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå