Ursidae Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 min far har en eldre volvo amazon i garasjen i delervurderer å gi han noen tusenlapper og fixer den opp selv.men lurer på om noen her har noe erfaring med å mekke på en slik biler enten 67 eller 73 mod. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Kurant å skru på det. Har byttet noen motorer, småtrimmet, sveist rust og fikset bremser på en slik. Men det er flere 10-år siden, så detaljene husker jeg ikke lenger. Såvidt jeg husker er det en salig blanding av tomme og metrisk på den, så vær obs. Vil tro det finnes noe Volvo/Amazon-forum å spørre, for å få mer presise svar. 1 Lenke til kommentar
marjoacs Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Finner vel ikke en enklere bil å skru på enn gammel Volvo. Grei tilgang til deler, og stort miljø i Norge og Sverige. Sjekk ut Volvo Car Club Norge. vccn.no 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Enkelte deler begynne å bli vanskelig å få taki, og er derfor også ganske dyre. Ellers er det greit å skru på, å bra deletilgang i forhold til andre fra samme år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå