WannabeGuitarCollector5000 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Hei, folkens, lurte bare på om disse finnes noe sted lenger? På forhånd takk Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Fabrikken på Hamar måtte gje seg. Etter eit opphald tok Kavli opp att produksjonen av HaPå for snart sju år sidan. Så vidt eg kan sjå produserer dei berre ein type, som dei kallar HaPå original. Lenke til kommentar
WannabeGuitarCollector5000 Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Vox Populi, eh? Flott nick Ok men det var jo som pokker å Endret 25. januar 2016 av WannabeGuitarCollector5000 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 De begynte vel å selge de igjen for 1-2 år siden i begrenset opplag. Lenke til kommentar
WannabeGuitarCollector5000 Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Om produksjon av disse er avsluttet, så håper jeg noe liknende kommer på markedet igjen snart Lenke til kommentar
WannabeGuitarCollector5000 Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Ok så jeg ser at feks FB-aksjon(er) hjalp for å få HaPå til å fortsette via Kavli.. Noen flere her som er keen på en ny batch med HaPå Sjoko & HaPå Ananas? Hadde vært epic siden jeg tviler på om jeg kan få overtalt dem til det alene ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå