Innavl Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Hei, Jeg venter et viktig brev sendt fra en annen person i nærheten av meg. Dette sendte han fredags kveld på postkontoret. Flyttet inn i ny leilighet for ikke så lenge siden, men hadde glemt å skrive navnet mitt på postkassen. Sjekket posten nå nettopp, og der var det ikke kommet noe. Skrev på navn nå. Hva skjer om brevet allerede var på vei til meg i posten i dag, men postmannen så ikke noe navn på postkassen? Går det i retur, får avsenderen beskjed om at det ikke har kommet frem? Lenke til kommentar
Innavl Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Perfekt trådnavn og kategori, klar over det fgts. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Klarte ikke la være Kanskje det finnes noen i postvesenet der ute som kan svare på spørsmålet ditt? 1 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg bor også i leilighet og her pleier postmannen å legge brev, hvis navnet ikke står på noen av postkassene, oppå postkassestativet. Vet ikke om det er vanlig praksis. 1 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Har du meldt flytting? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg bor også i leilighet og her pleier postmannen å legge brev, hvis navnet ikke står på noen av postkassene, oppå postkassestativet. Vet ikke om det er vanlig praksis. Hos oss bare putter postmannen det i en tilfeldig postkasse. Det er utendørs uten stativ men festet på gjerdet, så det er ikke heldig å legge det oppå. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg bor også i leilighet og her pleier postmannen å legge brev, hvis navnet ikke står på noen av postkassene, oppå postkassestativet. Vet ikke om det er vanlig praksis. Hos oss bare putter postmannen det i en tilfeldig postkasse. Det er utendørs uten stativ men festet på gjerdet, så det er ikke heldig å legge det oppå. Samme her. Får ofte post til andre i min kasse...blir enkelt videresendt til den grønne dunken. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Samme her. Får ofte post til andre i min kasse...blir enkelt videresendt til den grønne dunken.Hvilken grønn dunk? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Vanlig praksis er at man da skal ta med brevet tilbake til terminalen, søke opp etter omadressering osv (hvor vi som regel fant rette adresse) og ta det med ut dagen etter for å prøve igjen. Dette var vanlig praksis der jeg jobbet, regner med det er likt andre steder. Endret 25. januar 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Samme her. Får ofte post til andre i min kasse...blir enkelt videresendt til den grønne dunken.Hvilken grønn dunk? Papirgjenvinning Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 PapirgjenvinningDet er vel neppe lov, lurt eller spesiellt hyggelig for de som skulle hatt posten... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå