Gå til innhold

C....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Stilig motiv og flott komposisjon!

Trekker noen stilpoeng for knallhard oppskarping :)

Takker for kommentar og innspill Lassern:-) Har vel egentlig blitt trukket i stil mesteparten av livet.... Ville ha et grovt utrykk her, men ser ditt poeng:-)

Lenke til kommentar

Skal dette være et C-moment?

Elementet til høyre minner litt om bølger forskere hadde fått inn fra verdensrommet gjennom teleskoper satt opp på Sydpolen gjennom flere år. Men så viste det seg visstnok å være mest resultat av støv.

Kunne faktisk tenkt meg at du brukte det elementet til å komponere diverse abstrakte bilder. Ser noen muligheter, men siden det er ditt bilde så overlater jeg det til deg.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker Ragnar & Kneppen:-)

@Ragnar, så er dette en transformator, ser vel forskjellig ut hva den transformerer, så der er en del elementer som stikker ut langs veggene. Det er nok dette du ser. Dessuten så er kloning noe jeg overlater til vitenskapen.

@Kneppen, så kan jeg gi deg 2 alternativer. Ta en tur til Lista fyr, og med tilhørende visitt i min hule, eller så kan jeg sende originalfilen(e) til deg. Så kan du radbrekke akkurat som du vil. Begge alternativene hadde vært moro:-)

Lenke til kommentar

@Ragnar, så er dette en transformator, ser vel forskjellig ut hva den transformerer, så der er en del elementer som stikker ut langs veggene. Det er nok dette du ser. Dessuten så er kloning noe jeg overlater til vitenskapen.

@Kneppen, så kan jeg gi deg 2 alternativer. Ta en tur til Lista fyr, og med tilhørende visitt i min hule, eller så kan jeg sende originalfilen(e) til deg. Så kan du radbrekke akkurat som du vil. Begge alternativene hadde vært moro:-)

Jeg begynner å nærme meg 30ooo filer så jeg har nok å radbrekke. Men jeg tenkte du kunne prøve deg for å se hva som kom ut av det?

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Jeg begynner å nærme meg 30ooo filer så jeg har nok å radbrekke. Men jeg tenkte du kunne prøve deg for å se hva som kom ut av det?

Roar

Tolker dette som en utfordring....alene hjemme kveld, med et glass sprudlende kreativitet/fantasi...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...