svein-r4 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kjøpte meg en Nokia 6600 for en uke siden, men har hatt en god del problem med att den hele tiden slår seg av eller restarter(finner så ikke simkortet). Andre som har samme problem??? Noen som vet on det er kommet noe programvare oppgradering? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har ikke hatt sånne problemer. Har ikke sett at noen har klaget på det heller. Du kan jo sende mail til ett av nokias service steder for å høre om det har kommet ny software. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nokia 6600 min er helt fucka... Her er hva jeg sendte til MPX Hei. Jeg kjøpte en Nokia 6600 mobiltelefon fra dere for en liten stund siden. Men det viser seg at det er mange forskjellige rare ting med den. Har bare behandla den bra, og siden den er veldig dyr og forholdsvis ny, har den ennå ikke falt i gulvet. Den har en såkaldt "død piksel" øverst i venstre hjørne, som er veldig iriterende og lyser rødt, foreksempel da jeg ser på et bilde av en person når jeg blar gjenomm telefon listen. Programmet som jeg instalerte på dataen min (cd-romen) finner ikke telefonen selv når jeg får overført filer fra datan til 6600, med en helt vanlig IR. Den klikker av og til på oppstarten da man skal taste pinkoden, og slår seg av. Bateritiden er ikke over 200 timer slik det står, men 2-3 dager. Noen ganger bruker den utrolig lang tid på å åpne små filer. Det virker som om Nokia 6600 er for avansert for nokia selv, da de sender ut opptil 25-50% av 6600ene sine med døde piksler og andre feil. Siden jeg er en kar som ofte bytter mobil og selger den gamle, er jeg opptatt av at den er 100% god som ny. Hva kan jeg/dere gjøre med disse feilene?? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kjøpte meg en Nokia 6600 for en uke siden, men har hatt en god del problem med att den hele tiden slår seg av eller restarter(finner så ikke simkortet).Andre som har samme problem??? Noen som vet on det er kommet noe programvare oppgradering? Du bør absolutt levere telefonen inn. Slike problem blir som oftest ikke fikset ved en fw-oppgradering - en tur på verksted er nok mer på sin plass :-) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Dette var skrekken min... Håper at min E700 er snill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå