unwill Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det begynner å bli en stund siden dette forumet ble satt opp så jeg håper de fleste innstillingene og funsksjoner har blitt lagt til, selv om det fortsatt er en lang vei å gå. Det er to linker jeg savner her: Den ene er en link til www.hardware.no (bruker som sagt Invision skinnet) og den andre er http://forum.hardware.no/index.php?&act=Search&CODE=ego Skal vel ikke være så vanskelig å legge til disse? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Litt vanskelig å legge til egosøk link når den allerede er på menyen i hw.no skinnet Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Greit, jeg bytter skin Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det vil kansje bli litt vanskelig å legge til en hw.no link på standard templaten da det er flere enn bare hw.no som bruker den templaten Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Ok, trodde det var standard invision board template som dere har lokalt og går an å forandres. Liker den egentlig bedre pga at menyen ikke spiser så mye plass av skjermen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå