Arodem Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Sven Co-op lar deg takle Black Mesa med andre.Nå kan du spille Half-Life-kampanjen med gjengen – helt gratis! Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Hmm trudde at det kom til og bli altof lett med flere spillere men vess vanskeliggraden er verre og fleire fienda da kan eg jo give it a go ;D Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Dette på den nye Black Mesa hadde vært tøft. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Den traileren var jo virkelig artig. Har aldri spillet HalfLife før Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Så for meg Half-Life 1 kampanjen som i co-op. Dette var jo helt annet. Sikkert moro dette også, men ikke helt det jeg så for meg når jeg leste tittelen på artikkelen. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Så for meg Half-Life 1 kampanjen som i co-op. Dette var jo helt annet. Sikkert moro dette også, men ikke helt det jeg så for meg når jeg leste tittelen på artikkelen. Det er jo akkurat Half-Life-kampanjen med co-op dette er. 3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Så for meg Half-Life 1 kampanjen som i co-op. Dette var jo helt annet. Du har hele Half-Life kampanjen tilgjengelig i co-op, men du har også mange andre gode, brukerlagde maps å leke i, samt en veldig god horror storymod med zombier som heter They Hunger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå