Gjest medlem-19530 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 jeg er lei av at dere som er så gode,smarte,bedre osv enn vi som er 14 år jeg sier ikke at alle 14åringer ikke klager og sånn men det er ikke alle har treft mange eldre folk som har vert verre enn meg så vis dere eldre er så smart og ikke klager tenk så på dette IKKE KLAG PÅ FJORTISER!!!!!! jeg tror selv at jeg ikke klager så mye,men marl vet vel det bedre en meg vel marl? ahhhhhh sinnet er ute Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 mmmkay......zzzzz... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hmm...interessant... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 www.sjekkdetjegharskrevetforskrivefeil.no eller var ikke slike meldinger lov? Lenke til kommentar
darker Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 noget spesielt innlegg... men, skal ta det til ettertanke. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg liker at samme mann som mener at vi ikke bør disse fjortisser har dette sitatet i siggen sin "Giving money and power to government is like giving whiskey and car keys to teenage boys". Forøvrig hadde jeg vurdert en noe mer oversiktlig og lettleslig setningstruktur om du ikke vil underbygge fordommer mot fjortisser (ja, jeg vet hva at man ikke skal sutre på skrivefeil og slikt, men tillater meg å være litt usersiøs når jeg svarer på useriøse innlegg) AtW Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 jeg er lei av at dere som er så gode,smarte,bedre osv enn vi som er 14 år jeg sier ikke at alle 14åringer ikke klager og sånn men det er ikke alle har treft mange eldre folk som har vert verre enn meg så vis dere eldre er så smart og ikke klager tenk så på dette IKKE KLAG PÅ FJORTISER!!!!!! jeg tror selv at jeg ikke klager så mye,men marl vet vel det bedre en meg vel marl? ahhhhhh sinnet er ute Javel... whatever... Rotete setninger og et dusin skrivefeil hjelper ikke akkurat for budskapet ditt... Jeg tror uansett at de fleste gir fa'n Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Tråden stenges. Meget usaklig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg