Fotoskrulla Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Med skråblikk på Ålesund, part II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Fint bilde Helene, fine linjer og former. Utmerket i svart/hvitt! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Fint bilde Helene, fine linjer og former. Utmerket i svart/hvitt! Takk for hyggelig tilbakemelding Tove! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jasså, du har begynt å se skeivt på tilværelsen? Kompen sitter den så da er det vel bare å håpe at ikke dette skrår nedover mot sjøen så hele byen forsvinner. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Artig med skråblikk, bare du ikke får kink i nakken ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Skeive dager.....fra både den ene og den andre:-) Synes dette er et morsomt prosjekt, som du utfører veldig bra! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Enda et bilde med skråstilling, flott komponert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Jasså, du har begynt å se skeivt på tilværelsen? Kompen sitter den så da er det vel bare å håpe at ikke dette skrår nedover mot sjøen så hele byen forsvinner. Roar Artig med skråblikk, bare du ikke får kink i nakken ! Mvh Ragnar Skeive dager.....fra både den ene og den andre:-) Synes dette er et morsomt prosjekt, som du utfører veldig bra! Enda et bilde med skråstilling, flott komponert. Hei gutta! Artig å se litt skeivt på ting innimellom, men lover å rette meg opp snart! Vanskelig å fotografere i Ålesund uten å gå i "turistfella". Enkelte motiver bare skriker mot deg! Så det ble endel av det også er jeg redd. Men vil jo gjerne sette en liten personlig vri på det da. Jeg har litt vanskelig for å se de små detaljer rundt meg, ser på verden i stooore firkanter jeg. Takk for fine tilbakemeldinger i dag også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Kreative disse skråblikksbildene , de passer fint i s/hv . Liker det. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Kreative disse skråblikksbildene , de passer fint i s/hv . Liker det. Mvh Alec Hyggelig at du liker dem Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg