Gå til innhold

[Løst] Alt er helt greit helt til videoen er renderet

Anbefalte innlegg

Så jeg har laget et par videoer nå og legger ut på yt i 1080p 60fps...

Jeg filmer med Xsplit og klipper sammen med Movie maker. enkelt og greit...

av og til så får jeg denne beskjeden etter at videoen er ferdig og jeg skjønner ikke helt hvorfor

Kan ikke spille av filen. Det kan hende at spilleren ikke støtter filtypen eller kodeken som ble brukt til å komprimere filen.

Så etter 30min-1t med rendering så vil videoen plutselig ikke fungere...kan ikke spille den av i VLC heller... 

MEN om jeg går tilbake til movie maker da kan jeg trykke play og se filmen der uten problem...

jeg bare vet ikke hvorfor dette skjer...MEN det skjer ihvertfall om jeg prøver å lage videoer lengere enn 30 min..
Har sjekket litt rundt og har funnet andre med samme problem som meg bare at de klarte ikke å lage lengere enn 5 min..over det så ble videoen ødelagt...

Er det noen her som har erfaring med dette eller hørt om dette problemet? jeg bare skjønner ikke hva som er galt...alt ser jo OK ut i movie makeren...
Driverene mine er oppdaterte...skjermkort ok..lydkort ok..

Legger ved et bilde sånn at dere kan se hvordan den "ødelagte" videoen ser ut iforhold til den som fungerer

Jeg har rett og slett ikke peiling på hvorfor dette skjer...
Og jeg er ganske ny her og er ikke sikker på om jeg la denne tråden et passelig sted...o.O

post-399696-0-77436200-1453687517.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve en trail av Movie Studio.

http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudio

Skal ta å prøve den jeg=)

Glemte også Btw å nevne at første gangen dette skjedde da hadde 1 mnd gratis AE som jeg brukte til en intro...uansett....jeg lagret videoen som jeg hadde klippet i moviemaker uten å render den, så tok jeg den i AE og renderet den der....gikk helt fint det.

Tusen takk for svar=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...