Gå til innhold

Rabatt på hotellopphold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dang, dette kommer til å bli dyrt!

Kanskje jeg må få meg arbeid?

Synd at å sitte på hotellrommet og se etter hvilken stripper som jobber på strippeklubben ved hotellet den dagen ikke er betalt...Da ville jeg ha vært millionær allerede.

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Vil tru at det skal være forholdsvis lett å forhandle seg fram til ein anna pris dersom du skal ha hotellrommet i to månedar.

I alle fall på dei hotella som ikkje er for knytta til eit rigid franchise-system så vil hotelldirektøren kunne tilby deg ein anna pris enn listeprisen.

Fordelen for hotellet er jo at dei er garantert å få inntekter i disse to månedane, samt at dei også har mindre utgifter sidan dei då ikkje treng å vaske hotellrommet kvar dag sidan det er den same gjesten som bur der heile tida.

I tillegg er det mange hotell som i tillegg leiger ut mindre leiligheiter til ein overkommelig pris for dei som skal bu der lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@Henrik C: Altfor dyr med 50 000 kroner per måned

@dapp47 og andreasn: Gidder ikke korttidsleie, bedre med hotell hvor en person kommer og vasker opp. I tillegg til at man bort sentralt

@The Avatar: Det var det jeg også trodde. Jeg tror jeg må spørre dem individuelt og på personlig maner. Synd ingen har real-life erfaringer med dette.

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva med Airbnb med vaskeløsning? Sikkert lett å finne et sted som har både oppvaskmaskin og vaskemaskin/tørketrommel. Det siste er ikke noe hotel kan tilby. Skal man få vasket tøy på hotel er det i alle fall dyrt. Noen av leilighetene/husene har sikkert tilbud om, mot betaling, få vasket i den perioden man bor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei Sandy Koufax.

Jeg reiser mye med jobben og har med årene blitt god til å finne gode tilbud og sparingsmuligheter. Når det er sagt, har jeg aldri bodd på hotell i mer enn 2 uker av gangen, og ville i ditt tillfelle uten tvil funnet korttidsleie på Finn.no, fordi det er mye billigere!

Men jeg ser at du utelukker det, så her er mine tips:

1. Det er mange gode "cashback" sider der ute som kan gi mye rabatt. Ta denne for eksempel som gir deg 7% tilbake: https://startshop.no/butikker/hotels

2. Når du kombinerer det med andre rabattsider kan du spare mye penger. Dette er den første og beste jeg fant: http://www.cuponation.no/hotelscom-rabattkoder

Nå er du allerede oppe i 19% rabatt, som kommer til å bli mye penger hvis du planlegger å bo på hotell i 2 måneder. Også bør du velge et hotell med et godt bonusprogram som prouser sa.

@GolfRolf Ja jeg har også mye god erfaring med Airbnb, og hvis du velger å gå for den løsningen Sandy Koufax kan jeg anbefale deg denne: http://www.cuponation.no/airbnb-couponcode

Mvh. Lise

Endret av liseranstad
Lenke til kommentar

De tilbudene er ikke nødvendige. Jeg snakket med flere hoteller i Oslo og hvis du bor der i en periode over 2 uker, så gir de deg en rabatt.

Denne rabatten kan variere, men for mitt hotell fikk jeg en rabatt på 100 kroner. Det er egentlig mer lønnsomt enn det noen tilbudsnettsider kan tilby. 

Lenke til kommentar

De tilbudene er ikke nødvendige. Jeg snakket med flere hoteller i Oslo og hvis du bor der i en periode over 2 uker, så gir de deg en rabatt.

Denne rabatten kan variere, men for mitt hotell fikk jeg en rabatt på 100 kroner. Det er egentlig mer lønnsomt enn det noen tilbudsnettsider kan tilby. 

Okei.

Da skal jeg ta ditt råd neste gang jeg skal reise med jobben og høre med selve hotellet om de har noen egene rabatter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...