Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Tenker du på smartklokke eller aktivitetsarmbånd da? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Tenker mest på smartklokke, men har lyst på begge deler. Fikk veldig lyst på S2 classic, men tenkte bare å prøve noen billige alternativ først ☺️ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Etter mye tenking frem og tilbake, Gikk jeg for pebble time. Siden de hadde det tilbudet. Fornøyd så langt, men lurer på en ting. Kan man ha Android wear på pebble, eller har ikke det noe med hverandre å gjøre, noen som vet ? Grunnen til at jeg spør er mobilen spurte om jeg skulle laste ned Android wear. Om du laster ned Android Wear blir notifactions og lignende bedre på Pebble. Du skal ikke bruke Android Wear appen, men ved å ha den installert på mobilen åpner du "features" i android som pebble sin app har bruk for. Endret 2. april 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Om du laster ned Android Wear blir notifactions og lignende bedre på Pebble. Du skal ikke bruke Android Wear appen, men ved å ha den installert på mobilen åpner du "features" i android som pebble sin app har bruk for. Måtte kjøpe meg en Pebble også, for å teste dette, fikk den i dag. På nettsidene til Pebble står det at man må ha den gamle versjonen av Pebble-appen installert etter at man har installert den nye, men dette er tydeligvis ikke lenger nødvendig. Da jeg installerte app og Pebble i dag, fikk jeg samme info som du sier, Pebble-appen anbefalte å installere Wear-appen, men ikke bruke den, for å få notifications. Funker fint her, litt retro-feel sammenlignet med LG og Moto. Endret 11. april 2016 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Liten update her: Imponerende lang batteribrukstid på Pebble Classic! Ladet forrige mandag, og har tirsdag kveld (etter 8 dager) 50% igjen. Skal sies at jeg etter 4-5 dager slo av back light, trenger ikke dette, og etter det gikk forbruket veldig ned. Sammenlignet med mine andre smartklokker varer den veldig lenge. Endret 20. april 2016 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå