Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, dette er mitt første innlegg og skal prøve å beskrive min situasjon så detaljert som mulig.

 

Jeg er en gutt på 20 år som driver et eget transport firma, det krever utrolig mye jobb.

Jeg jobber dag og natt, men fortsatt tar jeg meg tid, søker oppmerksomhet og trenger å se kjæresten min!

 

Men, hun er helt lik meg på dette, hun er avdelingssjef på en dyreklinikk, ho er 18år og aktiv!

Hun står opp 06:00 hver dag, trener 4 timer, jobber, i pausene trener hun, og er utrolig nøye med hva hun spiser.

I helgene drar hun ofte på tur på fjellet, hun har vennekveld på fredager o.l.

 

Dette gjør at vi har utrolig liten tid til hverandre, jeg prøver å sende henne meldinger i ny og ned for å få kontakt, men det kan ta opp til 6 timer før hun svarer.. Ber jeg henne om å ringe når hun har tid, så skjer det ikke.

Hun er også fra New York, og hun har sakt at hun en dag vil flytte tilbake ettersom hun føler at Norge ikke er stedet hennes. Dette sårer meg dypt selvom forholdet har bare vært i 2 uker.

 

Jeg falt virkelig for denne jenta grunnet hennes vilje styrke, aktiv, sterk, ståpå vilje og helt lik meg. Vi har mye å gjøre.. Men jeg er ikke en aktiv person, jeg jobber, drikker Cola og trenge å høre fra henne ofte.

Det som er så tungt, er at når jeg sende henne en melding.. Så vet jeg at jeg ikke får svar før om.. alt fra 30min til 6timer...

Og når hun først svarer, så får jeg ikke alltid svar eller en melding som har noe med det jeg har skrevet å gjøre..
Men hun sier veldig ofte: "Er såååååå glad i deeeeeeg" og "Savner deg, og er mega glad i deg!!!! Sov godt og drøm om oss"

 

Håper ikke dette var for langt, og håper noen kan gi meg noen råd, som sakt, denne kvinnen er helt sinnsykt unik og jeg har aldri falt så hardt for noen før.

Endret av KJPark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et forhold krever faktisk at det settes av en del tid til formålet, og det betyr at andre ting må bortprioriteres.

 

For å være ærlig høres det rett og slett ut som om det for dere to er et tilfelle av dårlig timing. Det kan godt tenkes at dere har fantastisk kjemi og matcher skikkelig godt sammen som personligheter, men sånn livene deres er har dere rett og slett ikke tid. Med mindre dere begge gjør drastiske endringer.



Anonymous poster hash: 254e6...849
Lenke til kommentar

Har dere egentlig tid til hverandre ? Så ut som en veldig tett tidsplan. :(

Er en gange stram tidsplan ja, vi begge jobber jo ganske mye...

 

Spennende. Jeg hadde aldri klart å leve et slikt liv. Cheers for at dere får det til! :)

 

Jeg har egentlig ikke noe annet tips til deg enn at dere må bli mer "latsabber", om dere skal ha mer tid til hverandre. Jeg vet ikke hvor godt råd de er da xD

Ahaha, er ikke lett! Men jeg føler virkelig at det er verdt det!

Og takk for innspillet, er nok en ting man kan gjøre men.. Vi begge brenner for det vi jobber med og aner ikke hvordan ting kan endres.. Håper bare det blir lettere å se hverandre etter hvert.. Å flytte sammen en dag er kanskje en veldig positiv ting :)

 

 

Et forhold krever faktisk at det settes av en del tid til formålet, og det betyr at andre ting må bortprioriteres.

 

For å være ærlig høres det rett og slett ut som om det for dere to er et tilfelle av dårlig timing. Det kan godt tenkes at dere har fantastisk kjemi og matcher skikkelig godt sammen som personligheter, men sånn livene deres er har dere rett og slett ikke tid. Med mindre dere begge gjør drastiske endringer.

 

Anonymous poster hash: 254e6...849

 

Det er sant.. Livet er virkelig ikke lett :/

 

Men unansett, tusen tusen takk for innspillet deres og deres interesse i å hjelpe meg!

Det setter jeg stor pris på!

Lenke til kommentar

Ja, om du lager din egen bedrift så tar det fort en 5år til dere blir ordentlig kjent. Ser at dere også er ganske unge. Så tiden kommer nok til dere etterhvert som dere får erfaring, og jobber imot at ting skal være litt mer selvdrivende og ikke så avhengig av dere. :) Så går det seg til over tid.

Bare som når jeg var lærling innenfor sveisefaget, sluttet jeg også nesten helt å prate med kjæresten, men etterhvert når jeg forstod hvordan ting fungerte og jeg klarte gjøre jobben min på lettere metoder, gjorde jo at jeg fikk mer overskudd på fritiden. Så det gav meg jo muligheten til å være med venner osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...