lawiet Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Noen som kan fortelle meg hva sensorene spurte dere i fagprøven? Og hvordan kommer de fram til om at du består eller ikke? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Noen som kan fortelle meg hva sensorene spurte dere i fagprøven? Og hvordan kommer de fram til om at du består eller ikke? De spurte meg om tingene jeg hadde jobbet med, typisk hvorfor har du gjort slik, hvordan fungerer denne(frekvensomformer, el.motor, sensorer osv), hvorfor har du ikke koblet på denne måten osv osv. Så mitt tips er å les på det utstyret du har tilgjengelig, og tenk igjennom alt du gjør, hvorfor du gjør det og hvilke andre metoder som kunne blitt brukt men hvorfor det hadde vært dårligere eller bedre men du hadde ikke resurser til det osv. Det siste aner jeg ikke, er vell mange faktorer som spiller inn der. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Noen som kan fortelle meg hva sensorene spurte dere i fagprøven? Og hvordan kommer de fram til om at du består eller ikke? De spurte meg om tingene jeg hadde jobbet med, typisk hvorfor har du gjort slik, hvordan fungerer denne(frekvensomformer, el.motor, sensorer osv), hvorfor har du ikke koblet på denne måten osv osv. Så mitt tips er å les på det utstyret du har tilgjengelig, og tenk igjennom alt du gjør, hvorfor du gjør det og hvilke andre metoder som kunne blitt brukt men hvorfor det hadde vært dårligere eller bedre men du hadde ikke resurser til det osv. Det siste aner jeg ikke, er vell mange faktorer som spiller inn der. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Spurte de deg om bedriften? hva som helts? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Spurte de deg om bedriften? hva som helts? Kun spørsmål som omhandlet faget. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Var det mange spørsmål som du ikke klarte å svare på eller? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Var det mange spørsmål som du ikke klarte å svare på eller? Jo det var noen ting som jeg ikke hadde vært borti som de spurte om, men da er det bare til å si at dette kjenner du ikke til så forklarer de deg Derfor er det lurt å lære seg så mye som mulig om de komponentene som inngår i det systemet du har prøven på, ikke bare måtene du har brukt utstyret på men også alternative metoder og hvorfor det er bedre/dårligere. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Var det mange spørsmål som du ikke klarte å svare på eller? Jo det var noen ting som jeg ikke hadde vært borti som de spurte om, men da er det bare til å si at dette kjenner du ikke til så forklarer de deg Derfor er det lurt å lære seg så mye som mulig om de komponentene som inngår i det systemet du har prøven på, ikke bare måtene du har brukt utstyret på men også alternative metoder og hvorfor det er bedre/dårligere. Åja takk, jeg vet jeg spør mye men, er så nervøs. Har du en mal for planleggings biten? eller en eksempel liggenes? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Åja takk, jeg vet jeg spør mye men, er så nervøs. Har du en mal for planleggings biten? eller en eksempel liggenes? Helt ok, husker selv hvordan det var Har ikke noe jeg vet om, men har vell fagprøven hjemme. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Åja takk, jeg vet jeg spør mye men, er så nervøs. Har du en mal for planleggings biten? eller en eksempel liggenes? Helt ok, husker selv hvordan det var Har ikke noe jeg vet om, men har vell fagprøven hjemme. tror du at jeg kan ta en titt på den? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Åja takk, jeg vet jeg spør mye men, er så nervøs. Har du en mal for planleggings biten? eller en eksempel liggenes? Helt ok, husker selv hvordan det var Har ikke noe jeg vet om, men har vell fagprøven hjemme. tror du at jeg kan ta en titt på den? Må leite den fram først, skal se i kveld Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Åja takk, jeg vet jeg spør mye men, er så nervøs. Har du en mal for planleggings biten? eller en eksempel liggenes? Helt ok, husker selv hvordan det var Har ikke noe jeg vet om, men har vell fagprøven hjemme. tror du at jeg kan ta en titt på den? Må leite den fram først, skal se i kveld tusen takk Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Åja takk, jeg vet jeg spør mye men, er så nervøs. Har du en mal for planleggings biten? eller en eksempel liggenes? Helt ok, husker selv hvordan det var Har ikke noe jeg vet om, men har vell fagprøven hjemme. tror du at jeg kan ta en titt på den? Må leite den fram først, skal se i kveld Husker du hvor lenge de grilla deg? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Husker du hvor lenge de grilla deg? Næ, gikk vell noen timer. Vi var to den samme dagen og vi var ferdig ganske tidlig på ettermiddagen. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Husker du hvor lenge de grilla deg? Næ, gikk vell noen timer. Vi var to den samme dagen og vi var ferdig ganske tidlig på ettermiddagen. husker du noen spørsmål som du ikke hadde vært borti før eller jobbet med før? neon timer......blir da mange spørsmål da, hvor mange må man ha riktig da? kanskje det blir lettere å svare på en spørsmål lenge og prøve å utvide det. slik at tiden blir ute....... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 husker du noen spørsmål som du ikke hadde vært borti før eller jobbet med før? neon timer......blir da mange spørsmål da, hvor mange må man ha riktig da? kanskje det blir lettere å svare på en spørsmål lenge og prøve å utvide det. slik at tiden blir ute....... husker vi kranglet om 4 leder og hvordan det virket, vi ble ikke enig og jeg tror han missforsto meg. Ellers kunne jeg litt lite om frekvensomformerens virkemåte og litt sånn småplukk. Dette er erfarne folk med god peiling, så de overgår deg "alltid" når en først er inne på ett tema, så man føler seg hele tiden mindre klok Men ikke bli redd av det! ingen fare om du ikke kan svare, bare si det som det er også forklarer de også fortsetter dere. En bruker en god del på å gå igjennom dokumentasjon, se på se på systemet og vise før spørsmålene starter. Så prater en lenge om hvert "spørsmål". Føltes ikke lenge ut, plutselig var det over. Ang hvor mange aner jeg ikke, det er vell en større vurdering av helheten regner jeg med. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 husker du noen spørsmål som du ikke hadde vært borti før eller jobbet med før? neon timer......blir da mange spørsmål da, hvor mange må man ha riktig da? kanskje det blir lettere å svare på en spørsmål lenge og prøve å utvide det. slik at tiden blir ute....... husker vi kranglet om 4 leder og hvordan det virket, vi ble ikke enig og jeg tror han missforsto meg. Ellers kunne jeg litt lite om frekvensomformerens virkemåte og litt sånn småplukk. Dette er erfarne folk med god peiling, så de overgår deg "alltid" når en først er inne på ett tema, så man føler seg hele tiden mindre klok Men ikke bli redd av det! ingen fare om du ikke kan svare, bare si det som det er også forklarer de også fortsetter dere. En bruker en god del på å gå igjennom dokumentasjon, se på se på systemet og vise før spørsmålene starter. Så prater en lenge om hvert "spørsmål". Føltes ikke lenge ut, plutselig var det over. Ang hvor mange aner jeg ikke, det er vell en større vurdering av helheten regner jeg med. Takk men fant du forbrednings din? kunne ha vært greit å ha en slags type mal. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Takk men fant du forbrednings din? kunne ha vært greit å ha en slags type mal. Sender deg på melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå