Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

hei

for noen måneder tilbake, så møtte jeg en hyggelig jente når jeg var på besøk hos en kamerat og kjæresten hans. Pratet litt sammen den kveld og fikk en klem når hun skulle dra. Etter at hun hadde dratt, så fikk jeg en venneforespørsel på face av henne. 

Sendte henne en melding dagen etter: Hei, takk for en fin kveld. det var hyggelig å møte deg. Håper vi sees igjen. og fikk en positivt svar tilbake. 

 

Snakket litt med henne på face ukene etter, ikke så mye men spurte om hun ville være med ut en helg. Men kunne ikke de tre gangene jeg spurte. Hun hadde mye å gjøre på skolen også skilsmisse mellom moren og faren, kan ha vært grunnene til at hun ikke kunne.

 

Meg, kameraten min, kjæresten hans og denne jente var ute en kveld. Prata litt sammen den kvelden men ikke noe mer siden. Jeg har ikke tatt kontakt med henne og hun har ikke tatt kontakt med meg. Jeg har hatt mye og gjøre på jobben og andre ting, så det har gått litt i glemmeboka. Men har "lika" nye profilbildene hennes og liknende da.

 

Men nå er det tre måneder siden jeg så og pratet med henne siste. Er det for sent eller fortsatt bare å sende melding? 



Anonymous poster hash: 8f68a...9b1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La hun få fred så blir det veldig bra. Slutte å stalke henne flere måneder i etterkant.

stalker henne gjør jeg ikke. Kommer hjem fra jobb og sjekker face. og som sagt så har jeg heller ikke snakket med henne på leenge.

 

 

Hvis hun ville møte deg hadde hun funnet tid til det. 

joa, men hvis hun ikke er interessert, så hadde det vært bedre om hun hadde sagt det. 

 

 

Hva med å sørge for at dere havner på byen igjen?

bor desverre 1.5t unna hverandre

 

-ts

 

 

Anonymous poster hash: 8f68a...9b1

Lenke til kommentar

Ser du har skrevet her før, det hørtes kjent ut det du skrev: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1685533

 

Eneste du kan gjøre er å ta kontakt, få telefon nummeret etc, ring og få en god tone mellom dere, så få til et møte, osv.

hehe ja, var rett etter jeg møtte hu

 

 

Dersom du har spurt 3 ganger og henne ikke kunne så er hun ikke interessert. Er man interessert og ikke kan tipser man om ett annet tidspunkt osv.

 

Ikke forvent at hun vil si det rett ut tho, thats not how women works.

på den siste meldingen jeg spurte henne om hun ville være med ut, så fikk jeg  dette svaret: Hadde vært hyggelige, men er desverre opptatt. får se en annen gang. 

 

Anonymous poster hash: 8f68a...9b1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...