Dibest1 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hei. Lurte på hva som er normal temperaturer kompontenter når en bruker maskinen til gaming. Når 65 grader på cpu når jeg kun gamer CS. Er dette for varmt?Gpu ligger på ca. 70 og hovedkort på ca. 60-65 grader til tider.Det jeg lurer på er om dette er for varmt, og hva jeg evt. burde gjøre om det er for varmt? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Det er ikke for varmt. Edit: Det eneste jeg reagerer litt på er hovedkort temp. Vet du hvor sensoren sitter? Endret 24. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Dibest1 Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Det er ikke for varmt. Edit: Det eneste jeg reagerer litt på er hovedkort temp. Vet du hvor sensoren sitter? https://www.asus.com/Motherboards/Z97P/ har dette hovedkortet. ER vel it Minihovedkort. som er installert i et bigtowerkabinett. Sikkert ikke optimalt. men vet ikke hvor sensoren(?) ligger. Idle ligger hovedkortet på 35-40 grader Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det er et standard ATX du lenker til iallfall. Kan se ut som HK temp ligger i nærhetem av VRM. Gir jo mening .. Det er uansett ingen fare med de temps. Lenke til kommentar
Dibest1 Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Takk for svar! Får prøve å se litt nærmere på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå