koroX Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Får ikke nett på den stasjonere PC'en min. Når jeg feilsøker så kommer dette opp: Jeg har allerede prøvd å oppdatere driveren, men det fungerer fortsatt ikke. Betyr det at nettverkskortet er ødelagt? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Når du skriver at du har oppdatert driveren, hvordan da? Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Gjelder det nettverkskort på hovedkortet eller løst kort? Har du prøvd å laste ned drivere manuelt? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 https://downloadcenter.intel.com/product/52963/Intel-82579V-Gigabit-Ethernet-PHY Velg riktig OS og last ned en annen driver Lenke til kommentar
koroX Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Når du skriver at du har oppdatert driveren, hvordan da? Jeg gikk på Intel sin side og søkte på det som sto i feilsøkingen. Jeg brukte nr. 2 Network Adapter Driver for Windows 10 20.4.1. Valgte "Drivers" og "Windows 10 64bit", som stemmer med det jeg har. Gjelder det nettverkskort på hovedkortet eller løst kort? Har du prøvd å laste ned drivere manuelt? Det er på hovedkortet. Endret 24. januar 2016 av koroX Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ville ha prøvd å lastet ned driveren. Av installert driveren som nå er installert på pc`n. Reboota og prøvd å installere driveren på nytt. Lenke til kommentar
koroX Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Ville ha prøvd å lastet ned driveren. Av installert driveren som nå er installert på pc`n. Reboota og prøvd å installere driveren på nytt. Jeg gjør dette nå. Sist gang hadde jeg disse avkrysset: Skal jeg ta den siste også? Eller kanskje ta bort Power Shell? Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg ville ha slettet og installert alle på nytt. Jo renere installasjon jo bedre. Lenke til kommentar
koroX Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Det fungerte ikke. Jeg har et spørsmål. Har det noe å si om jeg avinstallerer driverne på Enhetsbehandling eller Avinstaller eller endre et program (Kontrollpanel > Alle kontrollpanelelementer > Programmer og funksjoner)? For jeg har brukt Avinstaller eller endre et program. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Prøv å bruke enhetsbehandlig og tving den nye driveren inn den veien. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Eller prøv med microsoft generic driver til kortet. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Det beste er nok å bruke enhetsbehandling ja. Microsoft generic driver kan også funke. Men selvfølgelig kan jo nettverkskortet være ødelagt. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Det har skjedd meg eit par gonger at nettverkskort tar kvelden. Usikker på kvifor, eit tilfelle var lyn, dei andre veit eg ikkje. Det er nok mykje enklare å kjøpe deg eit nytt nettverkskort, eller brukt. Ingen grunn til å bruke meir tid på dette. Lenke til kommentar
koroX Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Ja jeg bare kjøper et nytt. Har dere noen tips om hvilke? Jeg har alltid brukt det som er på hovedkortet, så jeg har ingen erfaring med dette. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Kva slags PCIe slotstørrelse har du ledig? Endret 26. januar 2016 av siDDis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå