Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ser de peneste jentene ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lester stadig vekk om menn som lurer på hvordan de får de peneste jentene, jeg lurer på hvordan disse ser ut? :) Hva er fellestrekkene liksom? 

 

Anonymous poster hash: 0689a...966

 

 

Det er et ganske så teit spørsmål egentlig , siden jeg mener at smak og behag er forskjellig fra person til person, dermed så vil trolig ikke mine idealer for "pene damer" være de samme som du har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Lester stadig vekk om menn som lurer på hvordan de får de peneste jentene, jeg lurer på hvordan disse ser ut? :) Hva er fellestrekkene liksom? 

 

Anonymous poster hash: 0689a...966

 

 

Det er et ganske så teit spørsmål egentlig , siden jeg mener at smak og behag er forskjellig fra person til person, dermed så vil trolig ikke mine idealer for "pene damer" være de samme som du har.

 

Jeg har ikke noe ideal, jeg er jente selv men tenker at de som "etterlyser" de peneste jentene kan svare. :) Når folk sier "de peneste jentene" tenker jeg de som er slanke og bruker XS/S i klær, har blondt hår, store lepper og små øyne og liten nese og bruker en del sminke og kler seg i lyse/pastelfargede klær. Er veldig jentete og feminine liksom. 

 

Anonymous poster hash: 0689a...966

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på hva som sies å være de peneste, og hva som mannfolk faktisk liker. Som regel ser vi supertynne damer som modeller. Høye og slanke. Selvsagt er det noen som liker det, men det er ingen regel her. Så selv om motebransjen, bloggere og trender forsøker å si hva som er penest, så er det til syvende og sist mannen selv som har sin mening.

 

Jeg liker ikke høye syltynne damer. Jeg liker litt lavere damer med former.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

 

 

 

Lester stadig vekk om menn som lurer på hvordan de får de peneste jentene, jeg lurer på hvordan disse ser ut? :) Hva er fellestrekkene liksom? 

 

Anonymous poster hash: 0689a...966

 

 

Det er et ganske så teit spørsmål egentlig , siden jeg mener at smak og behag er forskjellig fra person til person, dermed så vil trolig ikke mine idealer for "pene damer" være de samme som du har.

 

Jeg har ikke noe ideal, jeg er jente selv men tenker at de som "etterlyser" de peneste jentene kan svare. :) Når folk sier "de peneste jentene" tenker jeg de som er slanke og bruker XS/S i klær, har blondt hår, store lepper og små øyne og liten nese og bruker en del sminke og kler seg i lyse/pastelfargede klær. Er veldig jentete og feminine liksom. 

 

Anonymous poster hash: 0689a...966

 

Det er typisk at jenter tror dette, men det stemmer stort sett ikke. Bimboer er i beste fall, tøm og røm, de aller fleste ser ikke etter slike kvaliteter i en partner.

For min del, så er det en turn off.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Noen av dere som faktisk stoler på at hårfargen til en dame er hennes ekte farge? :hmm:

Kjenner null damer som ikke farger håret jeg .. Og hvis man tror hårfarge betyr noe for personligheten så vil jeg påstå man er litt ute å sykler.

De aller fleste farger håret ja, er en helt "naturlig" ting å gjøre. :p Svært få som ikke gjør det. Selv er jeg egentlig blond, men farger håret veldig mørkt fordi jeg kler det bedre og føler meg bedre med det! :)

 

Anonymous poster hash: 0689a...966

Lenke til kommentar

Enklere sagt, har du silikon pupper er du med andre ord; under gjennomsnittlig pen!

 

Finnes vel mange som har foretatt kosmetisk kirurgi av helt andre årsaker enn å jage kroppshysteriet. Dette gjelder også brystene. F.eks ved skader eller hvis de er veldig ulike. Så hun kan jo være enormt pen, men ønsker å "fikse på" dette fordi det plager henne. Så det å si at alle som har silikon er under gj.snitt pene syntes jeg var litt hardt sagt.

Lenke til kommentar

 

Enklere sagt, har du silikon pupper er du med andre ord; under gjennomsnittlig pen!

 

Finnes vel mange som har foretatt kosmetisk kirurgi av helt andre årsaker enn å jage kroppshysteriet. Dette gjelder også brystene. F.eks ved skader eller hvis de er veldig ulike. Så det å si at alle som har silikon er under gj.snitt pene syntes jeg var litt hardt sagt.

 

Det er ikke hardt sagt! Men jeg kan være enig at medisinske årsaker kan være ett unntak. Du skriver at hun er skadet i rundt brystene, og av den grunn må det gjennomføre inngrep - da er det greit.

 

 

Så hun kan jo være enormt pen, men ønsker å "fikse på" dette fordi det plager henne.

 

Da har hun dårlig selvbilde, hvis noen elsker vedkommende pga. utseende - så er dette falsk forelskelse påstår jeg. Det er det indre du skal elske, hennes personlighet - ikke pga. at hun har de "fine" puppene som hun har fått gjennom operasjoner.

Endret av Det gode liv
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Men er det ikke bedre med silikonpupper enn hengepupper? :p

Anonymous poster hash: 0689a...966

 

Ja, hvis jenta har utrolig dårlig selvbilde. Det er ett absolutt krav at jenta ikke har silikonpupper. Da vet du hva du skal lete etter!

 

Hmm. Mine henger veldig og jeg har ganske lavt selvbilde på grunn av dem, vurderer derfor silikon men er redd de ikke skal være like myke og bli harde. Står på gjerdet ettersom jeg vil jo gjøre menn fornøyde også og det blir feil å si at så lenge jeg er selvsikker har det ingenting å si.. Jo, om jeg er selvsikker gjør ikke det hengepuppene deiligere. :p Enten så liker man det eller så liker man det ikke tenker jeg.. Og nei jeg har ikke sånn naturlig heng, de henger en god del.. Når man går opp og ned i vekt utallige ganger så skjer det dessverre. :/ Og nå skal jeg ned i vekt igjen så da blir de vell mindre og henger mer. 

 

Men men, nok puppeprat fra min side nå. :D 

 

Anonymous poster hash: 0689a...966

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...