AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg har gått på mange smeller i kjærligheten. Og det føles veldig vanskelig, å bevege seg ut på dating igjen. Jeg håper på å få litt tips av dere. For snart 4 uker siden ble jeg dumpet etter å ha vært i ett att og frem-forhold i et og et halvt år,og derretter så var han ganske frekk i tonen med meg for så å si at han aldri vil vite av meg igjen. . Er sikker på at han har en ny allerede. Jeg ønsker å komme meg videre nå. Jeg har opplevd dette før. Altfor mange ganger. Var i et langt forhold i 16 år, for så å bli singel, og etter det så har jeg hatt to forhold som gikk i stykker, og utenom det : ganske mange typer forbindelser der menn har vært useriøse med meg. Begynner å nærme meg 40 år, og jeg håper på å slippe å havne i sånne situasjoner før. Jeg synes at jeg ser bra ut, og jeg er en fornuftig snill jente, men jeg har opplevd å føle meg behandlet som en skit. Jeg føler meg ofte alene i hele verden med den følelsen. Og i det siste så har jeg mange ganger tenkt å gi opp å date igjen. Hvordan ville dere tenkt om dere var meg? Ville dere ha gitt opp, eller ville dere ha forsøkt å lete videre? Sette inn en profil og lete videre? Ville dere ha begynt nå, eller ventet? Er det forståelig at jeg er redd at jeg ikke har et bra nok utseende, bra nok kropp når jeg opplever det sånn? Jeg synes at jeg ser bra ut selv, men jeg er redd at andre synes noe annet, og at det er årsaken til at jeg har opplevd så mye nederlag. Har også mistanker om at noen av nederlagene skyldes at mannen ikke var ute etter et forhold, eller hadde en annen. Vil gjerne ha tips for å unngå å havne i sånne situasjoner igjen? Jeg ønsker meg et stabilt liv , med et stabilt forhold. Anonymous poster hash: 2f80d...419 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Er ikke vits å gi opp. Stå på. Utseendet har ikke all verden å si, selv om det har litt å si. Viktigere er andre mellom-menneskelige faktorer. Er ikke kjekt å høre at menn har vært kjipe med deg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Er ikke vits å gi opp. Stå på. Utseendet har ikke all verden å si, selv om det har litt å si. Viktigere er andre mellom-menneskelige faktorer. Er ikke kjekt å høre at menn har vært kjipe med deg. Ja, jeg mener at uansett hvordan noen ser ut, så bør man behandle folk med verdighet. Jeg håper at jeg en gang treffer noen som er lik meg i tankene der. Jeg har opplevd at menn har vært kjipe mot meg. Men jeg har ikke lyst å gi helt opp heller. Håper jo på at en dag så får jeg det ut av tankene, og klarer å få opp øynene for en mann igjen . Anonymous poster hash: 2f80d...419 Lenke til kommentar
Gjest bruker-354933 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Let videre! Man er aldri for gammel til å finne den rette... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Begynn med å finne glede i livet og deg selv uten en mann. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Begynn med å finne glede i livet og deg selv uten en mann. Viktig å finne gleden i livet og , uten en mann, for jeg kan risikere flere smeller med å forsøke. Men jeg vurderer faktisk å begynne å se meg litt om etterhvert. Dukker det opp en fin interessant mann, så gjelder det å ta en dag av gangen , og se hvordan det går . Anonymous poster hash: 2f80d...419 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det har gått fire uker. Ro ned. Slapp av. Nyt livet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Let videre! Man er aldri for gammel til å finne den rette... haha, jeg er ikke så gammel. Men det gjelder vel å ikke ta det så høytidlig . Det som jeg vurderer å gjøre er å holde øynene åpne for en fin, tiltrekkende mann . Han må være veldig interessant og tiltrekkende for at jeg skal ville date han da, er kresen, men .... jeg vurderer å begynne å se etter, istedet for å ha det som nå. Nå har jeg ikke møtt en mann siden nyttårsdagen. På tide å begynne å se etter igjen Anonymous poster hash: 2f80d...419 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 haha har det ikke gått lang tid siden sist jeg hadde en mann nå? hahahaha... nesten 4 uker ja Anonymous poster hash: 2f80d...419 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-354933 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Let videre! Man er aldri for gammel til å finne den rette... haha, jeg er ikke så gammel. Men det gjelder vel å ikke ta det så høytidlig . Det som jeg vurderer å gjøre er å holde øynene åpne for en fin, tiltrekkende mann . Han må være veldig interessant og tiltrekkende for at jeg skal ville date han da, er kresen, men .... jeg vurderer å begynne å se etter, istedet for å ha det som nå. Nå har jeg ikke møtt en mann siden nyttårsdagen. På tide å begynne å se etter igjen Anonymous poster hash: 2f80d...419 Kan du ikke prøve å sette opp en annonse her da? Kanskje litt utradisjonelt, men menn elsker originalitet. Helt sikkert mange single menn i dette forumet som gjerne kunne tenkt å gå på date med en vakker (?) ung kvinne som deg. haha, kan jo ikke skade å prøve... Uansett, lykke til! Håper du finner den du leter etter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Let videre! Man er aldri for gammel til å finne den rette... haha, jeg er ikke så gammel. Men det gjelder vel å ikke ta det så høytidlig . Det som jeg vurderer å gjøre er å holde øynene åpne for en fin, tiltrekkende mann . Han må være veldig interessant og tiltrekkende for at jeg skal ville date han da, er kresen, men .... jeg vurderer å begynne å se etter, istedet for å ha det som nå. Nå har jeg ikke møtt en mann siden nyttårsdagen. På tide å begynne å se etter igjen Anonymous poster hash: 2f80d...419 Kan du ikke prøve å sette opp en annonse her da? Kanskje litt utradisjonelt, men menn elsker originalitet. Helt sikkert mange single menn i dette forumet som gjerne kunne tenkt å gå på date med en vakker (?) ung kvinne som deg. haha, kan jo ikke skade å prøve... Uansett, lykke til! Håper du finner den du leter etter. haha,... ja hadde vært noe det du... Men jeg sitter å funderer på : er jeg klar for å begynne å date igjen eller ikke? Jeg kan gjerne vente litt til. Men jeg bør begynne å glemme alt gammelt og leve videre, men det er ikke så lett. Det dummeste man kan gjøre mot seg selv, er å gå på date med eksen eller alt gammelt i tankene. Men dukker det opp en interessant mann, så kunne det jo etterhvert blitt interessant å møte for å se. Den som intet våger intet vinner heter det. Men jeg er litt usikker på om jeg orker å forsøke igjen. Samtidig så vet jeg at livet er ennå langt. Anonymous poster hash: 2f80d...419 Lenke til kommentar
Gjest bruker-354933 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Let videre! Man er aldri for gammel til å finne den rette... haha, jeg er ikke så gammel. Men det gjelder vel å ikke ta det så høytidlig . Det som jeg vurderer å gjøre er å holde øynene åpne for en fin, tiltrekkende mann . Han må være veldig interessant og tiltrekkende for at jeg skal ville date han da, er kresen, men .... jeg vurderer å begynne å se etter, istedet for å ha det som nå. Nå har jeg ikke møtt en mann siden nyttårsdagen. På tide å begynne å se etter igjen Anonymous poster hash: 2f80d...419 Kan du ikke prøve å sette opp en annonse her da? Kanskje litt utradisjonelt, men menn elsker originalitet. Helt sikkert mange single menn i dette forumet som gjerne kunne tenkt å gå på date med en vakker (?) ung kvinne som deg. haha, kan jo ikke skade å prøve... Uansett, lykke til! Håper du finner den du leter etter. haha,... ja hadde vært noe det du... Men jeg sitter å funderer på : er jeg klar for å begynne å date igjen eller ikke? Jeg kan gjerne vente litt til. Men jeg bør begynne å glemme alt gammelt og leve videre, men det er ikke så lett. Det dummeste man kan gjøre mot seg selv, er å gå på date med eksen eller alt gammelt i tankene. Men dukker det opp en interessant mann, så kunne det jo etterhvert blitt interessant å møte for å se. Den som intet våger intet vinner heter det. Men jeg er litt usikker på om jeg orker å forsøke igjen. Samtidig så vet jeg at livet er ennå langt. Anonymous poster hash: 2f80d...419 Det spørsmålet vet du jo bare selv svaret på, men kanskje du kan nyte singellivet litt til før du kaster deg ut på datefronten? Hvvordan vil du definere en interessant mann? Hva legger du i ordet interessant? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 4 uker uten en mann, og du synes det er lenge? Som andre har sagt, lær deg å trives alene og blomstre i eget selskap. Da tiltrekker du deg den typen menn du egentlig vil ha: de som ønsker å dele hverdagen med et helt, selvstendig individ. Hvis du ikke takler en måned utenfor forhold en gang så tiltrekker du deg den typen menn du har vært borti hittil: de som vil ha et lydig, trengende leketøy som de kan ha til de blir lei av det. Anonymous poster hash: 8e0a7...acd Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg er 24 år gammel. Siden jeg var 17 har jeg ønsket meg et langvarig forhold. Jeg har kanskje endelig fått det etter 7år. Jeg har dumpet og blitt dumpet selv mange mange mange ganger, selv om jeg har ønsket en langvarig forhold, så har jeg ikke fått det. Det er tungt, det er teit, det er mye rart. Men jeg har lært veldig mye oppigjennom tidene, hvordan jeg skal oppføre meg og hvordan jeg skal behandles andres følelser, hvordan vise forståelse og hvordan ditten og datten. Mange forhold jeg har hatt har forholdene blitt ødelagt pga, dårlig kommunikasjon, vise lite hensyn, dårlig sex, liten selvinnsikt, liten forståelse for følelser, skjevheter, forskjellige ønsker osv. Det er mye rart som har ødelagt forholdene. Men det at noen ser stygg ut har aldri vært et problem i seg selv. Med mindre den andre skal kakke hull i hode på den andre ved å klage og mase at man ser stygg ut. Det er greit å ha andre temaer å prate om enn at "jeg føler meg stygg." Da er vi fort på vise hensyn delen i forholdet. Vis du virkelig mener at forholdet er første prioritering, er ingen av disse problemene noe stress, du må bare finne ut av de og enten godta, eller gjøre noe med de. Du som har vært i lengre forhold. Ikke prøv å gjøre han nye til hva du er vant med hos den forrige. Da graver du din egen grav om han nye skulle finni ut av det. Men jo ellers hør på de andre, kan hende at du finner den rette. Enkelte mennesker er veldig lette å ha med å gjøre, og passer rett inn i alt du kunne ønske XD som hu jeg er med nå. Får bare håpe at følelsen jeg har for henne er mutual. Men bare tid kan fortelle det i guess Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Hvordan ville dere tenkt om dere var meg? Ville dere ha gitt opp, eller ville dere ha forsøkt å lete videre? Sette inn en profil og lete videre? Ville dere ha begynt nå, eller ventet? Er det forståelig at jeg er redd at jeg ikke har et bra nok utseende, bra nok kropp når jeg opplever det sånn? Jeg synes at jeg ser bra ut selv, men jeg er redd at andre synes noe annet, og at det er årsaken til at jeg har opplevd så mye nederlag. Har også mistanker om at noen av nederlagene skyldes at mannen ikke var ute etter et forhold, eller hadde en annen. Vil gjerne ha tips for å unngå å havne i sånne situasjoner igjen? Jeg ønsker meg et stabilt liv , med et stabilt forhold. Hvis du gir opp så er det mye mindre sannsynlig at du finner det du leter etter. Da er det også mindre sannsynlig at du finner midlertidige gleder. Så ikke gi opp. Om du skal begynne nå eller vente, er det bare deg selv som vet. Standardtipset er å begynne så tidlig som mylig etter et brudd, for å lettere komme over bruddet. Det er forståelig at du er usikker på eget utseende. Det gjelder så godt som alle, og absolutt kvinner. Mye av dette sitter i hodet. Jeg har vært sammen med to damer som har forklart hvor usikre de er, og at de begge hadde lyst til å ta silikon selv om jeg helt oppriktig forklarte at jeg likte henne som hun var. En av dem endte opp med å ta silikon for å føle seg bedre med seg selv (og jeg dumpet henne kort tid etter, uten at det var direkte relatert). Poenget er at din egen forventning av hva menn ser etter og hvordan menn tenker, ikke nødvendigvis representerer virkeligheten. Utseende er viktigst helt i starten i forholdet. Etterhvert vil imidlertid personlighet spille større og større rolle. Årsakene til at du har opplevd mye nederlag kan være mange. Jeg vil anbefale deg å være åpen om hva du ser etter, helt fra starten (forpliktelse og stabilitet). Det kan skremme vekk folk som ikke ønsker forpliktelse, og det kan være attraktivt for folk som vil det samme som deg. Anonymous poster hash: 42ea6...b41 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Hvordan ville dere tenkt om dere var meg? Ville dere ha gitt opp, eller ville dere ha forsøkt å lete videre? Sette inn en profil og lete videre? Ville dere ha begynt nå, eller ventet? Er det forståelig at jeg er redd at jeg ikke har et bra nok utseende, bra nok kropp når jeg opplever det sånn? Jeg synes at jeg ser bra ut selv, men jeg er redd at andre synes noe annet, og at det er årsaken til at jeg har opplevd så mye nederlag. Har også mistanker om at noen av nederlagene skyldes at mannen ikke var ute etter et forhold, eller hadde en annen. Vil gjerne ha tips for å unngå å havne i sånne situasjoner igjen? Jeg ønsker meg et stabilt liv , med et stabilt forhold. Hvis du gir opp så er det mye mindre sannsynlig at du finner det du leter etter. Da er det også mindre sannsynlig at du finner midlertidige gleder. Så ikke gi opp. Om du skal begynne nå eller vente, er det bare deg selv som vet. Standardtipset er å begynne så tidlig som mylig etter et brudd, for å lettere komme over bruddet. Det er forståelig at du er usikker på eget utseende. Det gjelder så godt som alle, og absolutt kvinner. Mye av dette sitter i hodet. Jeg har vært sammen med to damer som har forklart hvor usikre de er, og at de begge hadde lyst til å ta silikon selv om jeg helt oppriktig forklarte at jeg likte henne som hun var. En av dem endte opp med å ta silikon for å føle seg bedre med seg selv (og jeg dumpet henne kort tid etter, uten at det var direkte relatert). Poenget er at din egen forventning av hva menn ser etter og hvordan menn tenker, ikke nødvendigvis representerer virkeligheten. Utseende er viktigst helt i starten i forholdet. Etterhvert vil imidlertid personlighet spille større og større rolle. Årsakene til at du har opplevd mye nederlag kan være mange. Jeg vil anbefale deg å være åpen om hva du ser etter, helt fra starten (forpliktelse og stabilitet). Det kan skremme vekk folk som ikke ønsker forpliktelse, og det kan være attraktivt for folk som vil det samme som deg. Anonymous poster hash: 42ea6...b41 Ja, som i siste forhold, så tror jeg at han egentlig ikke ønsket forpliktelse. Han føler at jeg tok forholdet for seriøst. Og dermed så skar det seg. Ja jeg tar forhold seriøst. Men har bestemt meg for at det beste er å skite i alle nederlagene. Det behøver ikke bety at det er noe galt med meg. Det er nok mange som har opplevd mye nederlag i livet, for det er vel en årsak til at mange er single. Anonymous poster hash: 2f80d...419 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå