okjo Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 "Brosundet brenner II" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hei, Oddmund. Et eventyraktig vakkert bilde, - det gir meg noe av den samme følelsen som da jeg så Disney's "Askepott" på kino som barn ! Bra komposisjon og fint utsnitt, god eksponering og skarphet, behagelig lys og, - som tidligere nevnt, - fantastiske farger ! M v h Albert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Feiende fine fargetoner! Bra utsnitt!! PS! Det var forresten 100-årsjubileum for bybrannen i Molde nyss.. Store deler av Molde sentrum brant opp 21. januar-1915... Lenke til kommentar
okjo Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Hei, Oddmund. Et eventyraktig vakkert bilde, - det gir meg noe av den samme følelsen som da jeg så Disney's "Askepott" på kino som barn ! Bra komposisjon og fint utsnitt, god eksponering og skarphet, behagelig lys og, - som tidligere nevnt, - fantastiske farger ! M v h Albert. Hei Albert, takk for svært hyggelig kommentar..det var et 20 minutters vakkert lyd og lysshow..som fikk meg til å tenke på Pink Floid sine fantastiske sceneshow. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ålesund er i vinden om dagen her på Bildekritikken. Godt ståsted hvor man også får med den store tilstrømmingen av mennesker ved denne begivenheten. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ett meget artig og severdig motiv. Flott koloritt, utsnitt og eksponering. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Fantastisk stilig bilde! Det ble ekstra kult med hvit snø på hustakene Ps. Godt å høre at senga di står inne, spesielt denne årstiden... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Herlig lys og farger. Resta er vel allerede sagt. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Fargerikt og velkomponert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Et meget flott nattbilde dette Oddmund hvor komp, farger/lys og skarphet er meget bra. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg