Fotoskrulla Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Med skråblikk på Ålesund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Bra tittel , dette er flott gjør seg bra i sort hvit . 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hm, alt på skrått.... Artig med slike bilder, som ser omgivelsene på en litt annerledes måte. Det liker vi som er på skråplanet.... Godt og kreativt jobba Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Skrå linjer og vinkler, nøye utvalgt. Severdig bilde ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Praktfullt og kreativt! Nydelig diagonalbruk! 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ett flott skråblikkbilde av diverse arkitektoniske stilarter i kledelig s/h Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hei, Helene. Litt uvanlig kameravinkel ved gatefotografering, har bidratt til et spennende og fint bilde, med kurver og linjer i mange retninger ! Jeg liker spesielt den fine kontrasten i bildet, og de bra bevarte detaljene i skyggepartiene. M v h Albert Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Bra tittel , dette er flott gjør seg bra i sort hvit . Hm, alt på skrått.... Artig med slike bilder, som ser omgivelsene på en litt annerledes måte. Det liker vi som er på skråplanet.... Godt og kreativt jobba Skrå linjer og vinkler, nøye utvalgt. Severdig bilde ! Mvh Ragnar Praktfullt og kreativt! Nydelig diagonalbruk! Ett flott skråblikkbilde av diverse arkitektoniske stilarter i kledelig s/h Mvh. Rolf Hei, Helene. Litt uvanlig kameravinkel ved gatefotografering, har bidratt til et spennende og fint bilde, med kurver og linjer i mange retninger ! Jeg liker spesielt den fine kontrasten i bildet, og de bra bevarte detaljene i skyggepartiene. M v h Albert Tusen takk alle sammen for fine tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Fine linjer og gråtoner. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Fine linjer og gråtoner. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Skal du fortsette å gå sånn så blir du kanskje stiv i nakken og ikke så bratt som hu i Prøysenvisa. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Skal du fortsette å gå sånn så blir du kanskje stiv i nakken og ikke så bratt som hu i Prøysenvisa. Roar Nakken er et av mine verste punkt, så den må jeg være snill med. Etter mange år i kontorjobb, så røyner det på nakken dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg