erlendo89 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hei. Jeg og familien skal på ferietur til Orlando - Florida i Mars og jeg lurer på om det er noen som har noen gode tips til hva man burde få med seg i Florida. Jeg var samme plass i fjor også, men fikk ikke gjort så mye føler jeg. Var en tur I MIami og Key West og et par dager i Disney World. Planen i år er enda en tur til Key West ihvertfall. og så blir det en dag på Kennedy Space Center og Daytona Beach. Er det noen som har noen gode forslag til hva man kan finne på? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 St. Augustine helt i nord er den eldste byen i USA laget av europeere. Har ikke vært der, men den skal være severdig. Ellers er det jo obligatorisk å dra en tur i sumpene med en flat båt med stor flypropell bak. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Anbefaler solbriller mot mygg som deiser i ansiktet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Om du ikke har vært i Universal Orlando så anbefales det på det sterkeste, I mars slipper du kanskje unna de verste folkemengdene også. Og hva du enn gjør, stikk innom Texas Roadhouse og få verdens beste biff Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Reiser du til Florida uten å være i Miami en tur, så har du ikke vært i Florida I mars er jo også Ultra Music Festival i downtown miami, en festival som kan nesten måles med Tomorrowland i størrelse. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Takker for tips. St Augustine høres spennende ut ja. Glad i biff så skal sjekke ut Texas roadhouse. Og det blir garantert både Miami og Universal i løpet av turen ☺ Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Anbefaler sterkt Kennedy Space Center! Om man ikke har noen prinsipper imot det, er også Sea World et alternativ som sikkert ungene kommer til å like. I nærheten av Florida er det jo haugevis av fornøyelsesparker, så er vel stort sett noe som appellerer til alle og enhver. Her kan du lese litt om de ulike parkene, og litt ellers om Orlando. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Om du ikke har vært i Universal Orlando så anbefales det på det sterkeste, I mars slipper du kanskje unna de verste folkemengdene også. Og hva du enn gjør, stikk innom Texas Roadhouse og få verdens beste biff Påskeferien starter 21de mars, når det største mengde amerikanere besøker Florida. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Hei. Jeg og familien skal på ferietur til Orlando - Florida i Mars og jeg lurer på om det er noen som har noen gode tips til hva man burde få med seg i Florida. Jeg var samme plass i fjor også, men fikk ikke gjort så mye føler jeg. Var en tur I MIami og Key West og et par dager i Disney World. Planen i år er enda en tur til Key West ihvertfall. og så blir det en dag på Kennedy Space Center og Daytona Beach. Er det noen som har noen gode forslag til hva man kan finne på? https://seaworldparks.com/en/seaworld-orlando/ Dit skal jeg når jeg skal til Orlando Seaworld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå