Tryminator Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Hvilke bør jeg kjøpe? Ser at folk skriver at Lifx er bedre på farger, sterkere og bedre levetid. Og at Hue har flere funksjoner, og har mer støtte. Hvilke burde jeg velge, og hvorfor? Edit: Ser også at Lifx blir en del dyrere. Ca 700 mer. (må ha 3 pærer). Endret 24. januar 2016 av Tryminator Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg har Hue i hele kåken og veldig fornøyd med det. som du nevner så har Hue mer støtte og funksjoner, så derfor ville jeg ha valgt det. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg har Hue i hele kåken og veldig fornøyd med det. som du nevner så har Hue mer støtte og funksjoner, så derfor ville jeg ha valgt det. Da tror jeg at beg tar Hue. Vet du hvordan levetiden er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Vet ikke. Har vel hatt det i ca 2år. Har stått konstant på bortsett fra om natten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå