AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hadde ett langvarig forhold som ble slutt for noen måneder siden. Vi var svært seksuelt aktive sammen og jeg onanerte også under forholdet og var kåt veldig ofte (jeg er mann). Like etter forholdet var ferdig så møttes vi ett psr gsnger for å ha sex og jeg onanerte mellom gangene. Nå etter vi anså det som en dårlig idé så får jeg ikke til å hverken onanere eller ligge med folk. Hun er den eneste sexpartneren jeg har hatt. Jeg får forespørseler på fest av veldig attraktive jenter, men jeg klarer det bare ikke? ikke onani heller, selv om jeg har lyst. Verste er at jeg vet sikkert han hun ikke har sex med noen andre, da hun fortalte det til meg i full fortrolighet. Hva er det som skjer? Anonymous poster hash: 0d4d4...165 Lenke til kommentar
Gjest bruker-354933 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Kanskje du bare er homo? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Du er antageligvis deprimert etter å ha mistet henne og sexlysten er midlertidig lav. Det kommer tilbake. Det er helt ok å ha følelser også som mann Anonymous poster hash: 5be60...f53 Anonymous poster hash: 5be60...f53 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Kanskje du bare er homo?ja isåfall kommer nok vi to til å komme godt ilag Anonymous poster hash: 0d4d4...165 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Du er antageligvis deprimert etter å ha mistet henne og sexlysten er midlertidig lav. Det kommer tilbake. Det er helt ok å ha følelser også som mann Anonymous poster hash: 5be60...f53 Anonymous poster hash: 5be60...f53 Du er kanskje deppa etter å miste henne. Jeg har ikke lyst på en eneste mann for øyeblikket, derfor avstår jeg fra alt som heter menn og sex. Ta tiden til hjelp så kommer det seg Lenke til kommentar
osefteland Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Vil tro dette er helt naturlig. Man knytter seg ekstremt hardt til noen man er glad i. På alle måter, også intimt. Ta tiden til hjelp, så er du "back in the game" før du vet ord av det. Kan også nevne at jeg har opplevd det samme nylig og derfor prater av erfaring. :-) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 takk for gode konstruktive svar folkens. Ja er vel bare emosjonelt skadegods for øyeblikket og får ta tiden til hjelp.. Anonymous poster hash: 0d4d4...165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg