comadore Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Bestilte i okt/nov noen varer for ca 2000kr, ble lovet at det skulle bli levert innen 2uker, når det var gått 3 uker ringte jeg og spurte ang dette og ble fortalt jeg kunne avbestille og få pengene tilbake istedenfor. Det endte opp med at jeg kjøpte varer et annet sted, men de sendte det alikevel. Jeg sendte tilbake(som avtalt da jeg ringte de ettersom disse varene kom 5 uker etterpå). Har purret på bedriften 3-4 ganger nå, hvor de hver gang har lovet å fikse det. Har fått nr til daglig leder, men han tar aldri tlf. Etc. Noen som vet hvilke rettigheter man har her? Jeg har jo ikke fått varen, og jeg har blitt lovet(både skriftlig og muntlig) at pengene skulle bli betalt tilbake. Varen: Bil deler. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ligner på en sak jeg hadde med skruvat.no. Er det de du har trøbbel med også? Lenke til kommentar
comadore Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Ligner på en sak jeg hadde med skruvat.no. Er det de du har trøbbel med også? Nei. Har med Schmiedmann. Snakket med verkstedmeste 3-4 ganger og han har sendt mail 3x til daglig leder(er visst kun daglig leder som kan tilbakebetale). Lenke til kommentar
comadore Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Ligner på en sak jeg hadde med skruvat.no. Er det de du har trøbbel med også? Hva gjorde du i ditt tilfelle? løste det seg? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Nei, gidder ikke å krangle med de, så lot varen gå i retur av seg selv. Tapte vel penger på de til slutt, men da vet jeg at skruvat er en useriøs bedrift Lenke til kommentar
comadore Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Nei, gidder ikke å krangle med de, så lot varen gå i retur av seg selv. Tapte vel penger på de til slutt, men da vet jeg at skruvat er en useriøs bedrift Problemet her er at de har fått alle varer allerede. Er kun jeg som taper 2000kr i denne handelen. :/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Send et brev hvor du spesifiserer kravssummen og grunnlaget, og gir to ukers betalingsfrist. I brevet informerer du om at forsinkelsesrenter kreves fra datoen du leverte tilbake tingene, og at du vil begjære tvangsfullbyrdelse om de ikke betaler på betalingsfristen. Ta en kopi av brevet og send i posten pluss på e-post hvor du spesifiserer at brevet også sendes per post (alternativt send det rekommandert). Om de ikke betaler går du til namsmannen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå