Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Kjærligheten kan i mange tilfeller være oppskrytt. Jeg setter mer pris på heftige seksuelle aktiviteter hvor man får leve ut noen av sine fantasier. Hvis det skjer sammen med "kjærligheten" så er det en bonus. Vanligvis er det et ganske stort gap mellom partnerne i et forhold. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Kjærligheten kan i mange tilfeller være oppskrytt. Jeg setter mer pris på heftige seksuelle aktiviteter hvor man får leve ut noen av sine fantasier. Hvis det skjer sammen med "kjærligheten" så er det en bonus. Vanligvis er det et ganske stort gap mellom partnerne i et forhold. Jeg har begynt å miste troen på kjærligheten og. Har vært så uheldig med dating, og partnere, at jeg har ingen tro på det lenger. Viktigste er å ta vare på barna, og å bare ta en dag av gangen når det kommer til mannfolk haha Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Du får heller nye god, spennende sex ved rette anledning, så kommer det andre etterhvert :-) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Du får heller nye god, spennende sex ved rette anledning, så kommer det andre etterhvert :-) Får jeg tilbud av en mann som jeg er tiltrukket av, så sier jeg nok ja . Også får jeg se. Men jeg har ikke begynt å se etter noen ennå. Men når den tid kommer så kommer jeg nok til å si ja om jeg får tilbud av en tiltrekkende mann. Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Får jeg tilbud av en mann som jeg er tiltrukket av, så sier jeg nok ja . Det bør du gjøre ja! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg hører folk forteller meg at noen menn er ikke interessert i annet enn å rote rundt. Fins det sånne typer menn? Er ikke de fleste interessert i forhold egentlig? Hører at menn i 40 årene, for eksempel er lei av forhold, og kun vil ha sex.. Jeg forstår ikke at det kan være noe herlig liv. Anonymous poster hash: dc0e1...599 Så klart er det mange som er mer interessert i sex + personlig frihet, enn sex + forpliktelse... Det gjelder neppe kun menn i 40-åra, men også kvinner og menn i alle aldre. Husk også at enkelte som kun er ute etter sex allerede har et forhold. Gratulerer med å være i ferd med å åpne øynene! Anonymous poster hash: 45203...7ce Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg hører folk forteller meg at noen menn er ikke interessert i annet enn å rote rundt. Fins det sånne typer menn? Er ikke de fleste interessert i forhold egentlig? Hører at menn i 40 årene, for eksempel er lei av forhold, og kun vil ha sex.. Jeg forstår ikke at det kan være noe herlig liv. Anonymous poster hash: dc0e1...599 Så klart er det mange som er mer interessert i sex + personlig frihet, enn sex + forpliktelse... Det gjelder neppe kun menn i 40-åra, men også kvinner og menn i alle aldre. Husk også at enkelte som kun er ute etter sex allerede har et forhold. Gratulerer med å være i ferd med å åpne øynene! Anonymous poster hash: 45203...7ce jepp jeg mistenkte det sammen med han som jeg var med sist. Tror han hadde et type forhold, og derfor så var han ikke ute etter forpliktelse i det hele tatt. Jeg kan ha tatt feil, men det kunne virke sånn. Er nok også de som går lei av forhold, og orker det ikke igjen. Altså de som har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg