AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg hører folk forteller meg at noen menn er ikke interessert i annet enn å rote rundt. Fins det sånne typer menn? Er ikke de fleste interessert i forhold egentlig? Hører at menn i 40 årene, for eksempel er lei av forhold, og kun vil ha sex.. Jeg forstår ikke at det kan være noe herlig liv. Men det er jo litt interessant. Glemmer aldri en episode der en mann tilbudte meg å ta med en hore hjem til meg, og ha sex med meg og horen. Litt av et tilbud. Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Naivt av deg å tro at "alle er ute etter et forhold", det stemmer ikke for hverken menn eller kvinner og det kan jeg garantere. 2 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det finnes litt av alt. Noen ønsker bare å rote, noen ønsker å etablere forhold. Det kan godt tenkes at menn i 40-årene gjerne kommer fra lange forhold, og derfor ikke er interessert i et nytt. Takket du ja? 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ja, de finnes. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Det finnes litt av alt. Noen ønsker bare å rote, noen ønsker å etablere forhold. Det kan godt tenkes at menn i 40-årene gjerne kommer fra lange forhold, og derfor ikke er interessert i et nytt. Takket du ja? Jeg takket ikke ja til tilbudet av den mannen som tilbudde meg , og ta med seg en hore hjem til meg, og ha trekant . Etterpå sier han at det kun var humor, men jeg er sikker på at det var sant. Haha, dere ville kanskje ha takket ja til et sånnt tilbud? hahahaha. Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det finnes litt av alt. Noen ønsker bare å rote, noen ønsker å etablere forhold. Det kan godt tenkes at menn i 40-årene gjerne kommer fra lange forhold, og derfor ikke er interessert i et nytt. Takket du ja? Jeg takket ikke ja til tilbudet av den mannen som tilbudde meg , og ta med seg en hore hjem til meg, og ha trekant . Etterpå sier han at det kun var humor, men jeg er sikker på at det var sant. Haha, dere ville kanskje ha takket ja til et sånnt tilbud? hahahaha. Anonymous poster hash: dc0e1...599 Det kunne vært spennende det, hvis du er "stuck" i et forhold med kjedelig sexliv. Man må være åpne for nye ting...? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Det finnes litt av alt. Noen ønsker bare å rote, noen ønsker å etablere forhold. Det kan godt tenkes at menn i 40-årene gjerne kommer fra lange forhold, og derfor ikke er interessert i et nytt. Takket du ja? Jeg takket ikke ja til tilbudet av den mannen som tilbudde meg , og ta med seg en hore hjem til meg, og ha trekant . Etterpå sier han at det kun var humor, men jeg er sikker på at det var sant. Haha, dere ville kanskje ha takket ja til et sånnt tilbud? hahahaha. Anonymous poster hash: dc0e1...599 Det kunne vært spennende det, hvis du er "stuck" i et forhold med kjedelig sexliv. Man må være åpne for nye ting...? Haha, jeg ble litt pirret av ideen hans faktisk . Men en hore... hjem til meg? Neitakk hahaha Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Så hvis det hadde vært på hotell så hadde du takket ja? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Så hvis det hadde vært på hotell så hadde du takket ja? Jeg hadde takket nei uansett hvor. . Jeg er redd for sykdommer og smitte. Men i etterkant så tenker jeg jo at fantasien var jo pirrende, men det er forskjell på fantasi og virkelighet Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Der er jeg enig. Det er mye jeg kunne tenkt meg å gjennomført, men faren for sykdommer gjør at jeg holder meg på matta. Alt man går glipp av da... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Der er jeg enig. Det er mye jeg kunne tenkt meg å gjennomført, men faren for sykdommer gjør at jeg holder meg på matta. Alt man går glipp av da... Samme her. Det er faren for sykdommene som holder meg på matten. Samtidig så synes jeg egentlig at sex er best når det er følelser i bildet. Men .... det er jo fristende iblant å tenke på å slå seg litt løs og Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Sex er best når man har frie tøyler og møtes med et åpent sinn! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Sex er best når man har frie tøyler og møtes med et åpent sinn! Haha, så du mener at jeg var dum som sa nei til tilbudet Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Som andre har sagt, du finner litt av alt der ute. Alle er foskjellige og med forskjellige bakgrunner. Det finnes menn og kvinner i alle aldre som vil forskjellig. 1 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Sex er best når man har frie tøyler og møtes med et åpent sinn! Haha, så du mener at jeg var dum som sa nei til tilbudet Anonymous poster hash: dc0e1...599 Vel, du hadde vært en erfaring rikere. Det er mange damer som nekter å prøve noe nytt i frykt for at de må innrømme at de liker det. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Sex er best når man har frie tøyler og møtes med et åpent sinn! Haha, så du mener at jeg var dum som sa nei til tilbudet Anonymous poster hash: dc0e1...599 Vel, du hadde vært en erfaring rikere. Det er mange damer som nekter å prøve noe nytt i frykt for at de må innrømme at de liker det. Det er vel det at jeg er redd sykdommer, og at jeg liker best at sexen er mellom to personer, men i fantasiene så synes jeg at det er spennende. Men han sier at det var bare humor i etterkant, og det var faktisk dumt haha. Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det var gjerne et dårlig eksempel, men generelt bør man være med på det meste. Det er sjelden man er så heldig at det er realiteten... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Det var gjerne et dårlig eksempel, men generelt bør man være med på det meste. Det er sjelden man er så heldig at det er realiteten... hahaha, akkurat å ha med en hore hjem til meg var litt villt. Men faktisk en spennende tanke. Men jeg er en type jente, som liker best å ha sex med en om gangen. Men må innrømme: jeg hadde likt å sett den fyren knulle en hore Anonymous poster hash: dc0e1...599 2 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Det er godt å kunne innrømme sine seksuelle fantasier. Det er ikke alle som makter det! Ingenting i veien med å foretrekke sex med én partner Endret 24. januar 2016 av WonderStivi 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Det er godt å kunne innrømme sine seksuelle fantasier. Det er ikke alle som makter det! Ingenting i veien med å foretrekke sex med én partner Selv om jeg begynner å nærme meg 40 år, så er drømmen fortsatt å finne kjærligheten sammen med en mann, og å ha kun sex med han. Men jeg har barn, og har nok å bruke fritiden på, så kunne gjerne bare brukt menn for sex. Men det er ikke helt meg å være sånn. Men jeg har ville fantasier da Anonymous poster hash: dc0e1...599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg