AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hei, jeg er gutt på 19. Normalt vekt/bmi. En helt normal gutt. Untatt en ting som gjør meg unormal; jeg har dobbelhake. Jeg føler det ødelegger symmetrien i ansiktet. Ingen i familien, slekten, eller vennene mine har dette. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: f4250...d44 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Det er liksom en strek midt i mellom haken som deler den i to. Det betyr at jeg har "to haker" Anonymous poster hash: f4250...d44 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Mener du sånn helt naturlig kløft midt på haken? https://en.wikipedia.org/wiki/Cleft_chin Anonymous poster hash: 5527f...df9 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Hei, Ikke skam deg over ting du ikke kan noe for. Du skal være stolt av deg selv. Glem haken din, konsentrer deg om å bygge selvtillit. Om du føler at du er mindre tiltrekkende enn andre merkes det, og ødelegger mer enn den haken du fikk utdelt. Husk, det kunne være mye verre. Om du bestemmer deg for at du vil gjøre noe med haken din så har jeg hørt om en metode som ikke krever kirurgisk inngrep; ultralyd. Ut over det så blir det å operere haken så vidt meg bekjent.. Om dette sjenerer deg i så stor grad at du ikke føler du kan leve et normalt liv kan du få deler eller hele beløpet for en operasjon dekket, da det ikke lenger går som et kosmetisk inngrep. Håper dette var til hjelp, og husk, du er den du er, ingen kirurgiske inngrep kan endre på det. Vær stolt av deg selv. Edit: Forstod det som at du har dobbelthake, men det du har er kløft. her hjelper ikke ultralyd men lar det stå. Mange ser forøvrig på kløft som et maskulint trekk, og mange finner kløft i haken tiltrekkende. Endret 24. januar 2016 av [email protected] Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Mener du sånn helt naturlig kløft midt på haken? https://en.wikipedia.org/wiki/Cleft_chin Anonymous poster hash: 5527f...df9 Ja, nøyaktig! Det finnes en diagnose :O Anonymous poster hash: f4250...d44 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Dobbelhake er noe annet. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 This is an inherited trait in humans, where the dominant gene causes the cleft chin, while the recessive genotype presents without a cleft. "Ingen i familien, slekten, eller vennene mine har dette." Oida. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Ja, nøyaktig! Det finnes en diagnose :O Anonymous poster hash: f4250...d44 Det er ikke en diagnose, kun et helt normalt ansiktstrekk - og ikke noe man skal være misfornøyd med. Noen vil gå så langt som å kalle det for pent, med litt kløft midt på haka. Jeg har det sånn selv, og det er jo ikke noe man kan/bør legge for mye vekt på. Fins jo både penere og styggere trekk man kan få utlevert. Å gå så langt som å vurdere kosmetiske inngrep for noe som er helt naturlig er litt idiotisk. Skal man gjøre noe, så bør første steg være å forstå at dette er normalt, og jobbe med det å akseptere at "sånn er jeg bare." Et ledd i det kan være å se litt nærmere på nær familie - et eller annet sted har du arvet det fra, se nøye etter. (Husk at det er bredt spenn i hvor "merkbar" en sånn kløft er.) Har du genetisk anlegg for pent skjegg, så kan jo det også skjule hakekløfta. Selv har jeg et litt asymetrisk og rart ansikt på grunn av litt uheldig og skjev tannstilling. Tror også det ble litt værre av at noe ble slått virkelig skjevt i en sykkelvelt i barndommen. Men hva så? Jeg har et helt normalt og uperfekt annsikt, og det er innenfor det som er normalt - selv om mange kanskje ville beskrevet det som stygt. Til daglig, så har det ca. 0 å si. Man kommer mye lenger med selvtillit og selv-aksept, enn med å jage perfeksjon og aldri bli fornøyd med det man har fått utlevert. Husk at utstråling og holdning kommer innenifra, og det har mer å si for hvordan andre ser deg enn små detaljer som "bare" er sånn. Anonymous poster hash: 5527f...df9 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hei, jeg er gutt på 19. Normalt vekt/bmi. En helt normal gutt. Untatt en ting som gjør meg unormal; jeg har dobbelhake. Kløft i haken er ikke unormalt. Det du trenger er bedre selvtillit Her er noen eksempler på kjente personer som har kløft i hakene sine. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Kløft er tøft. Eller, det er i hvert fall garantert at det er mange som digger det. Ting du ikke kan endre med deg sjøl bør du egentlig prøve å akseptere og helst like. Det er mulig det er plastiske operasjoner som kan fikse slikt, men for å være ærlig virker det ikke som folk som tar operasjon på operasjon for å fikse på sitt naturlige utseende blir veldig lykkelige av den grunn. Tvert i mot virker det som de blir mer fikserte og ulykkelige av det.Noe av det mest attraktive som finnes er uansett god selvtillit. En måte å få det er å ta vare på kroppen din, spise sunt og trene. Sannsynligvis vil du både se bedre ut og føle deg bedre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Sist jeg sjekket var kløft i haken regnet som attraktivt, i hvert fall hos menn. Endret 24. januar 2016 av Isbilen 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 slank deg, dobbelhake er et resultat av høy bmi.... i noen ekstremt få tilfeller kan det naturlig samle seg fett under haken som er vanskelig å kvitte seg med med mindre man har svært lav fettprosent, i disse tilfellene kan man velge å fettsuge haken, det er den mest populære formen for fettsuging og etterlater ingen arr.... ofte varig resultat av fettsuging av hake.... anbefales... billig er det også... det kan også være at hvis du slanker deg ned i ekstrem lav kroppsvekt, og går opp igjen, så vil ikke like mye fett samle seg der. Anonymous poster hash: 0bf4d...348 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 slank deg, dobbelhake er et resultat av høy bmi.... i noen ekstremt få tilfeller kan det naturlig samle seg fett under haken som er vanskelig å kvitte seg med med mindre man har svært lav fettprosent, i disse tilfellene kan man velge å fettsuge haken, det er den mest populære formen for fettsuging og etterlater ingen arr.... ofte varig resultat av fettsuging av hake.... anbefales... billig er det også... det kan også være at hvis du slanker deg ned i ekstrem lav kroppsvekt, og går opp igjen, så vil ikke like mye fett samle seg der. Anonymous poster hash: 0bf4d...348 Les før du svarer. Han har ikke dobbelthake, han bare lette etter ord for å beskrive kløft i haken - som ikke har noe med fettprosent å gjøre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 slank deg, dobbelhake er et resultat av høy bmi.... i noen ekstremt få tilfeller kan det naturlig samle seg fett under haken som er vanskelig å kvitte seg med med mindre man har svært lav fettprosent, i disse tilfellene kan man velge å fettsuge haken, det er den mest populære formen for fettsuging og etterlater ingen arr.... ofte varig resultat av fettsuging av hake.... anbefales... billig er det også... det kan også være at hvis du slanker deg ned i ekstrem lav kroppsvekt, og går opp igjen, så vil ikke like mye fett samle seg der. Anonymous poster hash: 0bf4d...348 Les før du svarer. Han har ikke dobbelthake, han bare lette etter ord for å beskrive kløft i haken - som ikke har noe med fettprosent å gjøre. slanke seg er det eneste som funker mot dobbelhake... han må slanke seg, alle vet det Anonymous poster hash: 0bf4d...348 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 slank deg, dobbelhake er et resultat av høy bmi.... i noen ekstremt få tilfeller kan det naturlig samle seg fett under haken som er vanskelig å kvitte seg med med mindre man har svært lav fettprosent, i disse tilfellene kan man velge å fettsuge haken, det er den mest populære formen for fettsuging og etterlater ingen arr.... ofte varig resultat av fettsuging av hake.... anbefales... billig er det også... det kan også være at hvis du slanker deg ned i ekstrem lav kroppsvekt, og går opp igjen, så vil ikke like mye fett samle seg der. Anonymous poster hash: 0bf4d...348 Les før du svarer. Han har ikke dobbelthake, han bare lette etter ord for å beskrive kløft i haken - som ikke har noe med fettprosent å gjøre. slanke seg er det eneste som funker mot dobbelhake... han må slanke seg, alle vet det Anonymous poster hash: 0bf4d...348 Anonymous poster hash: f4250...d44 6 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) slanke seg er det eneste som funker mot dobbelhake... han må slanke seg, alle vet det Anonymous poster hash: 0bf4d...348 Siden du tydeligvis ser dårlig eller har problemer med å lese, her er stor skrift og en lettlest font: Han har ikke dobbelthake. Endret 26. januar 2016 av Djn Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Do not feed the troll :-) 1 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Do not feed the troll :-) Jeg vet ikke om det gjør deg mer pessimistisk eller optimistisk enn meg, men jeg nøyer meg med å håpe du har rett. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 En av de hotteste jentene jeg kjenner har det, gjør henne ikke mindre pen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå