Boralis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Fikk pakke fra netconnection i dag og gjett hva som lå i , jo godteri Den heter "hot dog" er formet som en pølse med brød og den var ca dobbelt så stor som en drops fra microplex, og JA den var god. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kult at andre webshoper begynner å gjøre dette. Ikke det at jeg kommer til å kjøpe noe mer der på grunn av det, men det er greit at de gjør det. Så har du noe godt å spise mens du ser på de nye og spennende tingene du kjøpte. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Vel åpnet pakken nå i kveld så jeg hadde ikke hjerte til å spise hele, men måtte ta en smakebit for å teste. Resten går til guttungen (6 år) i morgen tidlig. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Vel åpnet pakken nå i kveld så jeg hadde ikke hjerte til å spise hele, men måtte ta en smakebit for å teste. Resten går til guttungen (6 år) i morgen tidlig. Du tok en bit av dropset og skal gi resten til ungen din? Et halvspist drops? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Vel åpnet pakken nå i kveld så jeg hadde ikke hjerte til å spise hele, men måtte ta en smakebit for å teste. Resten går til guttungen (6 år) i morgen tidlig. Du tok en bit av dropset og skal gi resten til ungen din? Et halvspist drops? Var dette viktig Beklager at jeg ikke spesifiserte,men jeg brukte en kniv og skar av en bit,måtte nesten smake på den for å utale meg her fornøyd Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Fikk pakke fra netconnection i dag og gjett hva som lå i , jo godteri Den heter "hot dog" er formet som en pølse med brød og den var ca dobbelt så stor som en drops fra microplex, og JA den var god. Kult! da har jeg enda mer å glede meg til : når posten klarer å spore opp pakken min som de har rote vekk Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Håper jeg får 2 da, skulle få noe etter at jeg hadde noe rot med de for en stund siden Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Databutikken gjorde akkurat det samme for en stund siden. Så da kan dere godterifans både få billig hardware og godteri. For min del blir dette litt som at andre partier enn AP skal dele ut roser. Joda det er fortsatt en fin blomst uansett hvor den kommer fra, men det blir noe feil uansett. De stjeler merkevaren på en måte. Det er jo ikke noe orginalt over det Netconnection gjør. De bare ser at Microplex sitt pr stunt var mer vellykka en Netconnection sitt tilsvarende sitt Endret 18. november 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Joda,greit det, men så kan du jo si til netconnection sitt forsvar at der får du godteriet uten å betale et eksp gebyr på 50-60 kr Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Bestilte akkurat blekk fra blekkpatron.no, (som jeg fikk på lørdag) der fikk jeg med en pakke tyggis! Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Bestilte akkurat blekk fra blekkpatron.no, (som jeg fikk på lørdag) der fikk jeg med en pakke tyggis! Sikkert noen som hadde mista den oppi eska under pakking. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Den dropsen til microplex e sånn billig sydesnop Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Den dropsen til microplex e sånn billig sydesnop Næææhei ! Det der er ekte Svinesund-godteri ! Svenske-drops Ikke noe billigdritt her i gåår'n nei Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fikk pakke fra netconnection i dag og gjett hva som lå i , jo godteri Den heter "hot dog" er formet som en pølse med brød og den var ca dobbelt så stor som en drops fra microplex, og JA den var god. Dette fikk jo jeg og da jeg bestilte derfra for en uke siden! De var gode ja. Lenke til kommentar
above Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fikk pakke fra netconnection i dag og gjett hva som lå i , jo godteri Den heter "hot dog" er formet som en pølse med brød og den var ca dobbelt så stor som en drops fra microplex, og JA den var god. hehehe *grin* det fikk jeg i overraskelse også en gid hot dog namnamnam :-) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Databutikken gjorde akkurat det samme for en stund siden. Så da kan dere godterifans både få billig hardware og godteri. For min del blir dette litt som at andre partier enn AP skal dele ut roser. Joda det er fortsatt en fin blomst uansett hvor den kommer fra, men det blir noe feil uansett. De stjeler merkevaren på en måte. Det er jo ikke noe orginalt over det Netconnection gjør. De bare ser at Microplex sitt pr stunt var mer vellykka en Netconnection sitt tilsvarende sitt Skjønner hva du mener, men det blir jo det samme som med div produkter, feks psdata var de første i Norge som begynte å selge/markedsføre MSI og Geil, hvor mange selger dem i dag. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hils ungen fra sparks grattis med junior! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Skjønner hva du mener, men det blir jo det samme som med div produkter, feks psdata var de første i Norge som begynte å selge/markedsføre MSI og Geil, hvor mange selger dem i dag. Så du mener at Netconnection og Microplex skal konkurrere om å levere det billigste og beste godteriet? Den sammenligninga di var fryktelig dårlig Snekker'n. Det er stor forskjell på merkevarer/produkter som det konkurreres på og kjennemerker/reklamegimmick som bare blir gjort for å markedsføre selskapet. Dette er jo vanelig. Det er fullt av selskaper rundt omkring i verden som har sin spesielle lille ting de er kjent for og ingen (seriøse) selskap kopierer disse pr stuntene. Nei, kan ikke si jeg er spesielt imonnert over netconnection. Det at de sender ut godteri viser vel egentlig bare hvor fantasiløse dem er. Eller kanskje det er gjort bevisst for å ødelegge for Microplex? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Nei jeg mener ikke at de skal konkurere om billigste godteri og det vet du godt, her leter du med lys og lykter for å vri på det som blir sagt. At microplex var først med godteri er greit, men dette koster dem ingenting, markedsføringsdelen av et nytt produkt derimot koster temmelig mye, og at et firma markedsfører et produkt og har store kostnader ved dette spiller altså mindre rolle enn et godteri. Skjønner ikke logikken i det. Hadde du innvistert feks 100 000.- i markedsføring av et produkt ville du da synest det var greit at jeg satt på gjerdet og ventet til produktet var kjent/populert så begynte jeg å selge det samme, tror ikke det nei. Men jeg kunne jo legge ved et godteri Da må det vel heller vere mer bevist av alle de andre nettbutikkene som begynner å selge et populert produkt at de ønsker å ødlegge for den som startet. Tror neppe et godteri er avgjørende for en bedrifts eksistens eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå